کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرد

کرونا پنجره پذیرش تله‌هلث را باز کرد

استفاده از خدمات درمان در جریان سلامت الکترونیکی به شکل کلان و یا تخصصی‌تر، استفاده از خدمات تله هلث پیش از همه‌گیری کرونا حتی برای برخی افراد اساسا تعریف نشده بود. از سویی دیگر برخی افراد هم که با این حوزه آشنایی کافی داشته‌اند، باور و اعتماد لازم را برای استفاده از این خدمات به دست نیاورده‌ بودند. نوپانا : این در حالی است که کرونا و همه‌گیری آن ما را ناگزیر کرد برای بقا و تغییر سبک زندگی تغییرات را بپذیریم و حداقل گزینه‌های نوین را امتحان کنیم. تا امروز نظرسنجی‌ها و اظهارنظرهای کلی درباره استفاده از خدمات تله‌هلث بیانگر آن است که امتحان خود را با موفقیت پشت سر گذاشته. حالا باید دید پلتفرم‌های حوزه تله‌هلث در این دوران چه روندی را رصد کردند؟ تله هلث عامل کاهش مراجعه حضوری به پزشک نیست مهدی خدادادی، مدیرعامل و بنیان‌گذار دکترساینا، در پاسخ به این پرسش که آیا استفاده از ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

منبع خبر

نوپانا

نوپانا

نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات