رمز موفقیت کسب‌ و کارهای دیجیتالی

رمز موفقیت کسب‌ و کارهای دیجیتالی

رمز موفقیت کسب‌ و کارهای دیجیتالی

خطر در کمین است !

اگر صاحب یک فروشگاه آفلاین هستید و هنوز کسب و کار خود را به سمت فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک نبرده‌اید و براساس محاسبات، همه چیز به خوبی پیش می‌رود؛ خطر در کمین شماست .

در بهترین حالت شما روی خطی صاف در حال حرکت هستید و به حداکثر پیشرفت خود نرسیده‌اید .

در جهانی که هر روز در حال تغییر است و میل به رشد دارد، ایستادن در نقطه‌ای ثابت نه تنها در کسب و کار شما تغییری ایجاد نمی‌کند، بلکه به مرور زمان شما را به افول خواهد برد .

با یک مقایسه ساده میان فروشگاه‌های آفلاین با قدمت زیاد و فروشگاه اینترنتی موفق تازه تاسیس، متوجه خواهید شد که ارزش سهام هر دو بسیار به یکدیگر نزدیک است یا در مواردی فروشگاه‌ اینترنتی تازه تاسیس، ارزش بیشتری دارد .

یک کسب و کار آفلاین تنها محدود به همان منطقه است یا در بهترین حالت محدود به چند استان خواهد شد؛ اما یک فروشگاه اینترنتی با هزینه بسیار مناسب‌تر، برند شما را به سراسر کشور و حتی بازار جهانی معرفی می‌کند و با قشر وسیع‌تری از مشتریان در ارتباط خواهید بود .

حضور یک فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه آفلاین نه تنها در تضاد نیستند، بلکه یکدیگر را کامل می‌کنند .

فروشگاه اینترنتی به ارتقاء برند شما کمک می‌کند و به آن اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد و در کنار همه این‌ موارد به افزایش فروش شما کمک شایانی می‌کند .

البته همه اینها زمانی رخ می‌دهد که فروشگاه اینترنتی، با دید درستی طراحی و اجرا شود و از همه مهمتر توجه ویژه‌ای به SEO آن شده باشد .

چرا که فروشگاه اینترنتی شما، بدون در نظر گرفتن تکنیک‌‌های SEO ، در میان سیل عظیمی از محتوا در گوگل غرق خواهد شد و تلاش شما بی نتیجه خواهد بود .

یک قدم جلوتر را ببینید !

با هجوم صاحبین کسب و کارها به سمت آنلاین شدن و حرکت به سوی گوگل، کسب و کار شما با داشتن تنها یک وبسایت همچنان از رقبایتان عقب‌تر است و برای دیده شدن، مسیر طولانی در پیش خواهید داشت .

برای لمس یک تغییر اساسی، یک قدم جلوتر را ببینید و زودتر از رقبا اقدام کنید .

با توجه به حضور گوشی‌های هوشمند در همه ابعاد زندگی، یکی از اقدامات موثر، داشتن اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار است. با این کار نه تنها از رقبایتان همیشه یک قدم جلوتر هستید، بلکه کسب و کار شما در نزدیک‌ترین موقعیت به مشتریان‌تان قرار گرفته است .

تغییر در راه است !

تصور کنید نمودار موفقیت برند شما رو به صعود است و به فکر توسعه آن هستید؛ از هر راهی برای تبلیغات و معرفی برند خود وارد می‌شوید، احتمالا بعد از مدتی نه‌تنها پیشرفتی حاصل نمی‌شود بلکه دچار سردرگمی و گنگی نیز می‌شوید !

چنین مسئله‌ای دور از ذهن نیست، چرا که برای توسعه کسب و کارتان باید پیش از هر چیزی زیرساخت‌های اصولی و درستی برای آن تدارک دیده باشید .

در غیر این صورت، چطور می‌توان میان حجم بالای کارها، پرسنل و مشتریان، مدیریت کرد؟

با وجود وبسایت و اپلیکیشن، برای مدیریت بهتر امور درون سازمانی و از همه مهمتر ارتباط موثر با مشتریان، وجود نرم‌افزاری اختصاصی ضروریست .

برای ایجاد تغییری سازنده، پیش از هر چیز به CRM قوی برای مجموعه خود احتیاج دارید تا دید گسترده‌ای نسبت به کسب و کارتان داشته باشید و همه امور را به بهترین شکل مدیریت کنید .

همه چیز باید یکپارچه شود

برای ورود به دنیای کسب و کارهایی با موفقیت پایدار، صرف حضور در یک کانال ارتباطی، تغییر چشمگیری در روند کاری شما ایجاد نخواهد کرد؛ لازم است از راه های مختلف آنلاین و آفلاین، حضوری و غیرحضوری اما منسجم و یکپارچه، در معرض تماس با مشتریان بالقوه خود باشید .

ایجاد یکپارچگی در تمامی کانال‌های ارتباطی و حضور مستمر شما، رشد چمشگیری برای کسب و کارتان رقم خواهد زد. هر کسب و کاری برای پیشبرد اهدافش، متناسب با بیزنس مدل خود، به ابزارهای نرم‌افزاری متفاوتی نیاز دارد .

شرکت راهکارهای نرم‌افزاری اِلانوس با داشتن تیم‌های مختلف متخصص، راهکار نرم‌افزاری اختصاصی برای هر سازمانی دارد که متناسب با مدل کسب و کار شما، قابل شخصی سازی است .

جهت آشنایی با شرکت راهکارهای نرم‌افزاری اِلانوس و مشاوره با متخصصان، می‌توانید به وبسایت www.elanus.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۲۲۷۲۲۸۹۱ تماس حاصل نمایید .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات