نون و پنیر کارآفرینی
تقریبا نمیتوان درباره یک رویداد و برگزاری آن مطلبی نوشت و به کرونا اشاره نکرد؛ اتفاقی که باعث شد سبک زندگی انسانها در سراسر جهان دستخوش تغییر شود، تعداد زیادی از کسبوکارها به دورکاری روی بیاورند و بسیاری از رویدادها و جلساتی که حضوری برگزار میشدند، تحت وب انجام یا حتی به فراموشی سپرده شوند. با تمام سختیها، انسانها توانستند با این تغییر سبک کنار بیایند و تا جایی که زورشان به روزگار میرسید، رویدادهایشان را برگزار کنند. اما همه رویدادها شامل این برگزاری نصفهنیمه نمیشدند؛ چراکه فلسفه وجودی رویدادی همچون «نون بربری»، ایجاد ارتباط دقیق و کامل و چهره به چهره میان آنهایی است که در یک حوزه مشغول به کار هستند؛ یعنی اکوسیستم استارتاپی. رویدادی که اولینبار از سال ۱۳۹۷ کار خود را آغاز کرد و ۱۳بار برگزار شد. هفتهنامه شنبه تصمیم گرفت با همکاری مجموعه استیج برگزارکننده ایونتهای تخصصی و با هدف ایجاد ارتباطات موثرتر میان بازیگران ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات