تولد یک سالگی پلازیو

تولد یک سالگی پلازیو

در این یک سال چه گذشت؟

یک سال از شروع به کار رسمی و تجاری فروشگاه اینترنتی پلازیو می‌گذرد. در حال حاضر این مارکت‌پلیس با بیش از یک میلیون کالا، ویترینی گسترده از محصولات داخلی و خارجی را به نمایش گذاشته است تا حق انتخاب بیشتری به مشتریان خود بدهد. پلازیو از زمان آغاز به کار خود با تکیه بر شعار "بازاری به وسعت جهان"، امکان خرید از کشورهای ایران، ترکیه، چین و امارات را برای مشتریان به ویژه متقاضیان داخل فراهم کرده و با تاسیس بیش از 10 دفتر در سراسر دنیا توانسته گام فراتری در جهت تامین کالا بردارد.

اکنون بیش از 200 تامین‌کننده داخلی و خارجی به‌عنوان عضوی از مجموعه پلازیو در حال فعالیت هستند. تامین کالای اصل، ارائه ضمانت هفت روزه بازگشت کالا، دریافت حداقل کمیسیون و تحویل سریع کالا از خدمات ثابت پلازیو است.

علاوه‌بر خدمات عمومی، مارکت‌پلیس پلازیو با اجرایی کردن خدمات ویژه‌ای مانند خرید خارجی سعی داشته تا به بهترین نحو در تامین کالاهای بین‌المللی براساس سلیقه خاص مشتری عمل کند. یکی از چالش‌هایی که در رابطه با خرید خارجی وجود دارد، میزان ریسک بالای آن در پرداخت هزینه، انتخاب تامین‌کننده معتبر و دریافت محصول اصل است که معمولا خریدار در یکی از گزینه‌ها به مانع برمی‌خورد. همچنین وجود تحریم‌ها و نبود ارتباطات بانکی بین‌المللی امکان خرید از فروشگاه‌های معتبر جهانی را دشوارتر از قبل کرده است. پلازیو با حداقل‌سازی هزینه لجستیک و استفاده از کمترین واسطه‌های خرید و فروش، کالای اصل خارجی را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر به دست مصرف‌کننده می‌رساند.

از مهم‌ترین اهداف فروشگاه اینترنتی پلازیو، به‌عنوان یک پلتفرم مبادله کالا، همراهی دو طرف خریدار و فروشنده تا پایان مراحل ارائه کالاست. پلازیو در این مسیر با در نظر گرفتن حداقل کارمزد و حداقل هزینه ارسال و همچنین ارائه تخفیف‌های مناسبتی به مشتریان کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌ای منصفانه و قابل قبول کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. از طرف دیگر، با پشتیبانی شبانه‌روزی و برگزاری کلاس‌های تخصصی فروش، زمینه‌ای برای فروشندگان فراهم می‌آورد تا با شناسایی بازار و سلیقه مصرف‌کنندگان کالاهای خود را به بازارهای مناسب معرفی کرده و به فروش برسانند.

پلازیو در یک سال گذشته سعی داشته با خدمات تشویقی در نقش حمایت‌کننده کالاها ظاهر شود و بیشتر از همه بتواند کالاهای ایرانی را به بازارهای جهانی معرفی کند. به همین منظور، برای ایجاد انگیزه و تسهیل فرآیند فروش، خدمات رایگانی را برای فروشندگان برتر در نظر گرفته است که از جمله آن می‌توان به خدمات تبلیغاتی، تولید محتوای بصری و متنی و هزینه‌های رایگان انبارداری و حمل‌ونقل اشاره کرد.

این مجموعه معتقد است که بخش بزرگی از هزینه‌ها را می‌توان با کم کردن واسطه و کاهش هزینه‌های انبارداری حذف کرد. بهبود کیفیت خدمات لجستیک درون‌مرزی و فرامرزی (انبارداری، پیکاپ، تحویل) نیز در اولویت برنامه‌های این مجموعه فروشگاهی قرار دارد و انتظار می‌رود با وسعت مراکز توزیع و فروش در شهرهای اصفهان، مشهد، کرج، شیراز، قم و اهواز، تقاضا در این شهرها را با اختلاف بالاتری نسبت به سال نخست پوشش دهد تا شرایط تامین و ارسال کالا برای مشتریان تسهیل شود.

پلازیو امیدوار است در سال جدید نیز بتواند تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید را برای مشتریان فراهم کرده و با شایسته‌ترین تامین‌کنندگان تعامل داشته باشد.

تولد یکسالگی پلازیو

    منبع خبر

     فروشگاه اینترنتی پلازیو

    فروشگاه اینترنتی پلازیو

    پلازیو بازاری به وسعت جهان

      نظرات