معرفی استارتاپ های برتر رقابت Stellar StartUp 2017

معرفی استارتاپ های برتر رقابت Stellar StartUp 2017

این دوره از رقابت های Stellar StartUp که با استقبال بسیار خوبی از سوی کارآفرینان فیلادلفیایی مواجه شده است، با حضور 86 متقاضی و در 8 گروه برگزار شد. 5 داور آن، که همگی متخصصانی در زمینه کسب و کار بودند، 26 فینالیست مرحله نهایی را انتخاب کرده و در پایان 8 استارتاپ برنده، سه شنبه شب 12 سپتامبر در مؤسسه فرانکلین معرفی شدند. اکوسیستم - در ادامه، با 8 گروه اصلی و برنده هر گروه آشنا خواهید شد:

1- منتخب استارتاپ های 2016

استارتاپ StratIS، شرکتی که با استفاده از دسترسی هوشمند بیسیم، سیستمهای اتوماسیون مسکنهای چند نفره و دانشجویی را کنترل و مدیریت می‌کند.

2- غذا و رستوران

استارتاپ Mavuno Harvest، شرکتی است که با تعاونیهای کوچک آفریقایی کار می‌کند و میوه های خشک و ارگانیک را از مناطق روستایی جنوب صحرای آفریقا، برای فروش به مصرف کنندگان آمریکایی عرضه می‌کند.

3- بهداشت و علوم زیستی

استارتاپ Picwell، با استفاده از نرم افزاری که از تجزیه و تحلیل یادگیری ماشین در هوش مصنوعی بهره می‌برد، مراقبتهای بهداشتی افراد را پیش بینی کرده و بهترین و مناسبترین برنامه درمانی مطابق آن را پیشنهاد می‌دهد.

4- ایده های جالب و ساده

استارتاپ Gossamer Gemes LLC، بازیهای ویدئویی ارائه می‌دهد که نه تنها به عنوان سرگرمی بلکه به عنوان شکل نوین و ممتازی از هنر به شمار می‌روند.

5- اقلیتها و زنان کارآفرین

استارتاپ Green، برنامه های آموزشی کوتاه مدت، تجربی و معتبر را در خارج از آمریکا طراحی و اجرا می‌کند و بیشتر بر مسائل مطرح در حوزه توسعه پایدار متمرکز است.

6- محصولات و خدمات

استارتاپ League Side، بستری برای آشنایی لیگهای ورزشی با حامیان منطقه ای و ملی فراهم می‌کند.

7- طرحهای دانش آموزی و دانشجویی

استارتاپ Boost Linguistics، به کمک بازاریابها آمده و نرم افزاری توسعه داده که با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل متن، نظرات و احساسات مشتریان و مخاطبان را تجزیه و تحلیل می‌کند و بر اساس آن تغییراتی پیشنهاد می‌دهد.

8- فناوری

استارتاپ Asset-Map، برنامه هایی بصری ایجاد کرده که بیمه های عمر، حسابهای بازنشستگی و سایر داراییهای مشتری را به کمک تصویری قابل فهم طراحی می‌کند. نکته جالب توجه در این مسابقه سالانه این است که برندگان این رقابت هیچ جایزه نقدی دریافت نمی‌کنند، اما همگی آنها رویارویی با رقبا در این میدان بزرگ و پرچالش را بسیار با ارزش و باعث پیشرفت شرکت خود می‌دانند.

    نظرات