راهنمای کلی توسعه و بازاریابی اپلیکیشن
افراد و گروههایی که اولینبار توسعهی اپلیکیشن را تجربه میکنند، عموما سوالهای مشترکی دارند. درواقع، صرفنظر از مشکلات برنامهنویسی و توسعه و رفع اشکال، توزیع و بازاریابی نیز ذهن آنها را بهخود مشغول میکند. بهعنوان مثال، وقتی اپلیکیشنی را بهعنوان اولین توسعهدهنده طراحی و عرضه میکنید، چنین سوالهایی ذهن شما را به خود مشغول خواهد کرد: آیا اپلیکیشن من ارزشافزوده خواهد داشت؟ آیا پذیرفتنی خواهد بود؟ چگونه به مردم دربارهی آن اطلاعرسانی کنم؟ مقالههای مرتبط: مزایا و معایب توسعه اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار نگاهی به ترندهای توسعهی اپلیکیشن علاوهبر این سوالها، بسیاری از سوالهای دیگر هم ذهن توسعهدهندگان مستقل یا بنیانگذاران استارتاپ را به خود مشغول میکند. آنها عموما ایدهای اولیه یا طرحی شبیه به ایدهای موجود دارند؛ اما از نتیجهدهی نهایی آن مطمئن نیستند. در این مقالهی زومیت ، برخی از سوالها و شکوتردیدهای اولیه در توسعهی اپلیکیشن را بررسی و راهکارهایی برای حلشان ارائه میکنیم. کدام ...
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات