« کسب و کارخانگی» از شعار تا عمل

سال‌ جاری مزین به عنوان «رونق تولید» است تا با این راهبرد علاوه بر اشتغال‌زایی و تولید ملی با تحریم‌ها مبارزه کرد؛ چین از جمله کشورهای موفقی است که با راه‌اندازی مشاغل خانگی و حمایت از آن و فروش محصولات تولید شده بسیار موفق عمل کرده و یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه است؛ حال با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی قرار داریم باید دید که مشاغل خرد و خانگی چه نقشی در این میان دارند. ناصر شفیع‌آبادی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اظهار می‌کند: دولت از سال ۹۰ موضوع مشاغل خانگی را به‌صورت یک قانون ابلاغ کرد و از آن سال به بعد مشاغل خانگی کمی ساماندهی شد؛ ۹۳ درصد اشتغال و تولید ملی در سطح خرد انجام می‌شود و اگر بنگاه‌ها را به‌صورت بزرگ، متوسط و کوچک دسته‌بندی کنیم عمده بنگاه‌های اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی کمتر از ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات