گوگل وب سایت اختصاصی خود برای کسب و کار را راه اندازی کرد

گوگل وب سایت اختصاصی خود برای کسب و کار را راه اندازی کرد

گوگل به تازگی وب سایت جدید استارتاپ (startup) را راه انداخته که همه‌ی اطلاعات، ابزارها و خدماتی را که بنیان گذاران کسب و کارهای نوپا به آن احتیاج دارند در اختیارشان می‌گذارد.

به گزارش اکوسیستم، همانطور که از اسم این وب‌سایت نیز می‌توان فهمید، تمرکز آن بر عرصه‌ی ابزارها و خدمات خود شرکت گوگل مانند Android Studio ،Analytic ،Google Hire ،Google Map و ... بطور یکجاست. در حقیقت اگر چه وب‌سایت startup جدید است اما ابزارهای آن از مدت‌ها قبل توسط این شرکت ارائه گردیده و اکنون امکان دسترسی به آنها آسان‌تر شده است.

به علاوه وب سایت جدید حاوی نکات پیشنهادی متعدد و راهکارهایی برای اداره کسب و کارها نیز می‌باشد. در حقیقت می‌توان اینطور تصور کرد که هدف از راه اندازی وب‌سایت استارتاپ، مهیا کردن راهنمایی‌هایی است که احتیاج به شفافیت و جزئیات بیشتری دارند، بطور مثال کاربران می‌توانند راهنمایی‌های لازم به منظور استخدام در شرکت‌ها، رهبری گروه یا هدف گذاری کسب وکار و چگونگی دست یافتن به آن را با استفاده از startup بیاموزند. بخش عمده‌ای از این راهکارها و آموزش‌ها بر اساس اطلاعاتی از رهبران یا گروه‌های مختلف همکار گوگل استخراج شده است.

از سایر خدمات وب‌سایت کسب و کار گوگل می‌توان اشاره کرد به ارائه پیشنهاداتی به کاربران برای ملحق شدن به گروه های کاری اداره شده توسط کمپانی گوگل.

    نظرات