معرفی برترین استارتاپهای حوزه مارکت پِلِیس
این روزها نام مارکتپلیس زیاد به چشم میخورد اما معنی آن چیست و استارتاپهای این حوزه معمولا چه خدماتی ارائه میدهند؟ مارکتپلیس، بستری است که امکان خرید کالا از چند تامینکنندهی مختلف را برای کاربر فراهم میکند. درواقع مارکتپلیس واسطهای است که فروشنده و خریدار را به یکدیگر معرفی میکند و نیازی نیست تمامی کالاهایی که برای فروش در این بستر گذاشته میشود را در انبار خود موجود داشته باشد. مارکتپلیسها کالاهای مختلفی را از چند فروشنده عرضه میکنند و درواقع کاربر برای خرید محصول مورد نظر خود میتواند با ورود به مارکتپلیسها، انواع محصولات یا خدمات ارائهشده توسط تامینکنندگان را مشاهده کرده و با مقایسهی قیمت و کیفیت، کالای مورد نظر را خریداری کند. همهی ما برای خریدن محصول مورد نظر خود، به دیدن یک فروشگاه اکتفا نمیکنیم و تا زمانیکه همهی مغازههای یک مرکز خرید را بررسی نکنیم، خریدی انجام نمیدهیم. مارکتپلیسها دقیقا همین کار را انجام میدهند ...
متن کامل خبر در سایت زومیت
نظرات