سودآورترین مشاغل آنلاین را بشناسید

سودآورترین مشاغل آنلاین را بشناسید

در عصری که در آن زنگی می‌کنیم، اینترنت و فضای مجازی بر اکثر جنبه‌های زندگی تاثیر گذاشته و در زمینه کسب و کارهای الکترونیک نیز شاهد تحولات عظیم و پیداش مشاغل آنلاین سودآوری هستیم.

به گزارش اکوسیستم، حضور در فضای مجازی امکان دسترسی راحت و سریع به اطلاعات و معرفی خود در سراسر دنیا را فراهم می‌سازد. این موهبت سبب توسعه و رونق مشاغل آنلاین و سنتی شده است، همچنین آگهی‌های استخدامی از طریق اینترنت سریعتر پخش شده و افرادی که در فضای مجازی حضور دارند برای جذب در بازار کار شانس بیشتری دارند. با رونق کسب و کارهای آنلاین، تمایل افراد به کسب و کارهای مجازی نیز بیشتر می‌شود و افراد ترجیح می‌دهند دورکاری انجام داده و در خانه مشغول به کار باشند بجای اینکه در یک اتاق کار حبس شود. البته در نظر داشته باشید که مشاغل آنلاین نیز فوت و فن خاص خود را دارند. در دنیای آنلاین ریسک‌پذیری بسیار بالاتر است و دیرتر اعتماد مخاطب جذب می‌شود، بنابراین آگاهی داشتن از این موضوع که کدام خدمات درآمد وب‌سایت را افزایش داده و کدامیک ممکن است اعتبار کسب و کارتان را زیر سؤال ببرد، بسیار مهم است.

در حقیقت برای هر تخصص  و مهارتی، می‌توان خدمات اینترنتی فراوانی را عرضه کرد، که این خدمات با رشد و گسترش ابزارهای اینترنتی توسعه خواهند یافت. به شما بستگی دارد که تمایل دارید کدام تخصص و مهارت خود را در اینترنت ارائه کنید و یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید. می‌توانی با کمک سرویس‌های متنوع موجود، خدماتتان را به مردم زیادی معرفی کنید. پیش از هر چیز تحقیق کنید که اصول موفق شدن در مشاغل آنلاین چیست؟ زیرا مفاهیم بنیادین کسب و کارهای مجازی با حضوری تفاوت‌های زیادی دارند، بدین معنا که اصول مشتری مداری، بازاریابی و فروش در فضای آنلاین بسیار تخصصی‌تر بوده و به یادگیری صحیحی احتیاج دارد. در ادامه هفت مورد از پردرآمدترین مشاغل آنلاین معرفی خواهد شد.

مدیر بازاریابی رسانه اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی به سرعت رشد یافته و به یکی از حائز اهمیت‌ترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی مبدل شده‌اند و اثر گذاری آنها را در میان مردم نمی‌توان نادیده گرفت. در حقیقت کارآفرینان بزرگ دنیا بطور مستمر از شبکه‌های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام برای برقراری ارتباط با مردم و افزایش مخاطب استفاده می‌کنند. این روشی خوب و موثر برای معرفی و توسعه‌ی کسب و کار است، ولی بعضی از افراد شیوه و اصول بازاریابی مجازی را نمی‌دانند و قادر نیستند که از این فضا برای جذب هر چه بیشتر مخاطب استفاده کنند. اگر در زمینه بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مهارت دارید، می‌توانید به عنوان یک مدیر بازاریابی توانمند به سادگی طرفداران و مشتریان خود را افزایش و درآمد خوبی داشته باشید.

متخصص سئو

بهینه سازی وب‌سایت و محتوا برای موتورجستجوگر گوگل یک توانایی ارزشمند برای توسعه و گسترش کسب و کار آنلاین استو تمام افراد از آن برخوردار نیستند. شما می‌توانید با یادگیری این مهارت درآمد خوبی داشته باشید، زیرا کارفرمایان زیادی به دنبال یک متخصص سئو حرفه‌ای هستند. البته لازم به ذکر است که اینکار چندان ساده هم نیست اما با پشتکار و اراده هر کاری شدنی است.

هر کجای دنیا که باشید می‌تواینید این کار را انجام دهید، زیرا صاحبان کسب و کار همیشه به دنبال به دست آوردن مخاطبین بیشتری هستند، به همین دلیل متخصص سئو بودن یکی از مشاغل آنلاین پردرآمد است.

مدیر تبلیغات PPC

در تبلیغات PPC، مخاطبان با کلیک روی پیام‌های تبلیغاتی به وب‌سایت، اپلیکیشن یا رسانه‌های دیگری هدایت می‌شوند و در ازای هر کلیک به فرد معرف مبلغی پرداخت می‌گردد. این شیوه تحولی را در حوزه بازاریابی به وجود آورده که می‌توان با ارائه‌ی تبلیغات به مخاطب مناسب و تکرار کردن آن در زمان‌های درست، درآمدی فوق العاده‌ای به دست آورد.

آژانس‌ تبلیغاتی آنلاین این کار بطور حرفه‌ای انجام می‌دهند، شما نیز می‌توانید در این شرکت‌ها مشغول به کار شده یا بطور در زمینه تبلیغات تبلیغات PPC کار کنید. اگر تمایل دارید در این زمینه کار کنید، باید در مورد بسترهای تبلیغاتی سرویس‌هایی مثل گوگل و فیس‌بوک اطلاعات کافی کسب نمایید. برای این منظور می‌توانید از مطالب رایگانی که در اینترنت موجود است بهره ببرید، ولی در دوره‌های تخصصی ممکن است مطالب و نکاتی عنوان شود که در مقالات آنلاین وجود نداشته باشد.

توسعه دهنده وب

توسعه‌دهنده‌ی وب جزو مشاغل آنلاینی است که تحت تأثیر شرایط زمانی و مکانی خاصی قرار ندارد. این حرفه به تخصص و مهارت زیادی احتیاج داشته و گاهی نیز با نا امیدی و خستگی همراه است؛ ولی بسیار سودآور خواهد بود. اخیرا این صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است و وب‌سایت‌هایی مانند UpWork، برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان وب را از تمام دنیا دور یکدیگر جمع کرده و فضایی رقابتی را به وجود آورده‌اند. با وجود رقبای زیادی کاری، کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند از اینرو برای موفقیت در این حرفه باید تخصص و اطلاعات مکفی داشته باشید. اگر در حال یادگیری فوت و فن این شغل هستید، می‌توانید مشتریانی را به‌صورت رایگان و فقط برای به دست آوردن تجربه بپذیرید.

وبلاگ نویسی

راه اندختن یک وبلاگ می‌تواند زمینه‌‌ی آغاز یک کسب و کار آنلاین باشد، به ویژه اگر محصول یا خدماتی را برا عرضه دارید. البته توجه داشته باشید که توسعه و رشد یک وبلاگ و جذب مخاطب کار سختی بوده و نیاز به رعایت اصول و راهکار‌های وبلاگ‌نویسی و بازاریابی دارد. چنانچه بتوانید بازدید وبلاگ خود را به صدها هزار یا میلیون‌ها نفر در روز برسانید، می‌توانید درآمد خوبی از طریق تبلیغات داشته باشید. علاوه بر این ارائه‌ی محصولات دیجیتال، بازاریابی از طریق ایمیل، برگزاری‌های دوره‌های آموزشی و محتوا و مشاوره نیز گزینه‌های مناسبی برای کسب درآمد باشند.

ارائه‌ی وبینار

وبینار مخفف عبارت Web-baised seminar به معنای سخنرانی، کارگاه یا سمیناری است که بطور مجازی و توسط نرم‌افزار‌های ویدئوکنفرانس برای مخاطبان در تمام دنیا ارائه‌ می‌گردد. دنیل واسمدیر، بازاریابی شرکت LogMeIn، بزرگ‌ترین پلت‌فرم وبینار جهان به نام GoToWebinar را در اختیار دارد و ادعا می‌کند این شرکت بالغ بر ۵۵ هزار مشتری فعال دارد. چنانچه شما نیز تخصص خاصی دارید، به سادگی می‌توانید اطلاعات خود را در یک وبینار به نمایش گذاشته و مخاطب را برای خرید پکیج کامل محصول خود تشویق کنید و بدیت ترتیب درآمد خوبی داشته باشید.

خرید و فروش وب سایت

یکی از مشاغل آنلاین که به سرعت در حال توسعه و رشد است، خرید وب‌سایتی کم کیفیت و تلاش برای مناسب و قدرتمند کردن آن است؛ به‌نحوی‌که موجب ارتقاء وب‌سایت و افزایش ارزش آن برای فروش شود. در حقیقت شما باید بدانید چه امکانات، ابزارها و عملیاتی سبب بهبود کیفیت و افزایش ترافیک و بازدید یک وب‌سایت می‌شود. اگر بتوانید بخوبی از پس این کار برآیید، مطمئنا می‌توانید سود خوبی به دست آورید.

    نظرات