فراخوان شناسایی شریک تجاری جهت ارائه درگاه فروش اینترنتی
شرکت ملی پست در نظر دارد بر اساس رویکرد جدید مبتنی بر توسعه و ارائه سرویس های نوین و به استناد بند ۱۱ ماده ۵ اساسنامه با موضوع «نظارت بر قبول، حمل و رهسپاری و توزیع کلیه مرسولات خرید و فروش اینترنتی و همچنین مدیریت وجوه حاصله در سطح داخلی و بین المللی (درگاه) به منظور تحقق شاخص های سرعت، دقت و امنیت مطابق استانداردهای تعیین شده» با مشارکت بخش خصوصی نسبت به برون سپاری موضوع تولید و بهره برداری از سامانه ی جامع تجارت الکترونیک در قالب مشارکت اقدام نماید. براساس فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مشارکت تامین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده و بازاریابی، تامین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است. از کلیه شرکتهای دارای صلاحیت و تجربه دعوت میشود حداکثر طی مدت ۱۴ روز کاری (پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۶/۵/۹۸) نسبت به ارسال مدارک، مستندات و ...
متن کامل خبر در سایت اکوموتیو
نظرات