دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

دلیل رشد شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا در شرایط بحران اقتصادی

وجه اشتراک شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا یا به طور کل شرکت‌های موفق استارت‌آپی بهره‌گیری از دانش و انگیزه نیرو‌های جوان در کنار مشاوران و مربیانی با تجربه و قدرتمند است. نوپانا : از هر ۱۰ شرکت استارت‌آپی ۹ شرکت در مسیر رشد خود دچار مشکل شده و از چرخه بازار حذف می‌شوند. این آمار بسیار نا‌امید کننده‌ای برای شروع یک کسب‌وکار جدید یا توسعه کسب‌وکار موجود به شیوه‌های نوین است. اما از دل همین آمار شرکت‌هایی مانند دیجی‌کالا، اسنپ، تپسی، الوپیک و علی‌بابا قد علم می‌کنند و سهم بزرگی از بازار را به دست می‌آورند. جالب است بدانید که از دید شرکت‌های استارت‌آپی و تحلیل‌گران بازار بیشتر کسب‌وکار‌های سنتی، شرکت‌هایی با بازدهی پایین محسوب شده و آنها را جزو بازیگران شکست خورده بازار دسته بندی می‌کنند. بهره گیری از گروه مشاوران با تجربه هنگامی که به بررسی شرکت‌های بزرگ استارت‌آپی می‌پردازیم نکته‌ی قابل توجهی در ساختار تمامی آنها به چشم می‌خورد؛ ...

متن کامل خبر در سایت نوپانا

    منبع خبر

    نوپانا

    نوپانا

    نوپانا یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات