اپلیکیشنی برای طراحان وب و فعالان شبکه های اجتماعی

اپلیکیشنی برای طراحان وب و فعالان شبکه های اجتماعی

معمولان طراحان وب و فعالان شیکه های اجتماعی که در آمد خود را از این راه کسب می کنند زمان زیادی را جلوی مانیتور می گذرانند. این افراد هموراه در تلاش برای یافتن ایده های ناب و خلاقانه برای بهبود و رونق کار خود هستند.

به گزارش  اکوسیستم، در برخی از موارد هرچه طراحان وب و به طور کلی افرادی که در حوزه اینترنت و شغل های وابسته به آن مشغول به فعالیت هستند، در کار خود غرق می شوند و بیشتر زمان برای کار خود می گذارند، ممکن است بیشتر دچار سر درگمی شود. به عبارت دیگر در برخی از موارد به جای اینکه کار فر ابزاری برای آرامش زندگی وی باشدف فرد به عنوان ابزاری در خدمت شغل و حرفه خود تبدیل خواهد شد. اما اخیرا اپلیکیشنی با نام Freeter Pro در اختیار صاحبان کسب و کار در حوزه اینترنت قرار گرفته است که روند انجام کار برای این افراد را ساده تر می کند.

این اپلیکیشن به طور کلی وظیفه مدیریت کارها را بر عهده دارد. کاربر به جای اینکه ساعت های زیادی را در مقابل مانیتور به جستجو در میان انواع و اقسام پوشه ها بگذراند و یا مدام به دنبال ابزار های انجام کار خود باشد، با استفاده از این اپلیکیشن می تواند به راحتی و به ابزارها و پوشه هایی که برای انجام کارهای خود نیاز دارد دسترسی داشته باشد. این اپلیکیشن دارای ابزار های تحلیل، ابزار های مدیریتی، مرورگرهای وب سایت، کدهای از پیش آماده و به طور کلی هر آنچه که یک فرد صاحب کسب و کار اینترنتی از هر نوع به آن نیاز دارد، است. از طرفی کاربر می تواند به طور دستیف ابزار های موجود در این اپلیکیشن را به راحتی شخصی سازی کند و استفاده از آن را ساده تر نماید.

    نظرات