با Marketing Guy سرمایه گذاری آسان می‌شود!

با Marketing Guy سرمایه گذاری آسان می‌شود!

کمپینهای تبلیغاتی به عنوان جزئی از برنامه بازاریابی استراتژیک از اهمیت به سزایی برخوردارند، اما برای موفقیت در آن لازم است تمام جوانب سنجیده و کار به کاردان سپرده شود.

اکوسیستم - نیک ترالسن و پاتریک وولفانگ دو مرد جوانی هستند که در سال 2005، مجموعه Marketing Guy را راه اندازی کرده و از همان سال اول با کسب درآمد میلیونی خود، طعم موفقیت را چشیدند.

این دو نفر که به ابتکارهای بسیار خلاقانه ای دست می‌زنند، تاکنون به چندین کارآفرین خوش شانس دیگر هم کمک کردند تا محصولات خود را به فروش برسانند و درآمد کسب کنند. نیک و پا تریک تا کنون با شرکتهایی مانند Rec Watch و Soundbox و Basics Organic همکاری داشته اند.

نیک ترالسون در یک نشست مطبوعاتی می‌گوید: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند کیک استارتر به روی همه باز است و هر طرح و ایده ای در آن، فرصت برابری برای کسب درآمد دارد. درحالی که این طور نیست و تنها ایده های خوب، شانس موفق شدن دارند و تشخیص ایده خوب هم از نظر بازاریابی کار سختی است».

Marketing Guy در واقع به بازاریابی برای شرکتها کمک می‌کند؛ مثلا شرکت Soundbox که بلندگوهای شارژی تولید می‌کند به کمک Marketing Guy در سال 2016 موفق شد سرمایه گذارانی از کیک استارتر را با خود همراه کند و تنها پس از 3 ساعت از شروع کمپین تبلیغاتی، به جذب سرمایه ای 100000 دلاری برسد و هنگام پایان کمپین موفق شد حدود 800000 دلار جمع آوری کند.

کار اصلی نیک و پاتریک از طریق تشکیل کمپین تبلیغاتی و بازاریابی در فیسبوک انجام می‌شود. آنها آدرس ایمیل خریداران علاقه مند را جمع آوری کرده و پس از شناسایی مخاطبان هدف، ایمیلهای تبلیغاتی را برایشان می‌فرستند و از این طریق تأثیر مهمی بر رفتار مخاطبان هدف خواهند گذاشت.

    نظرات