با فراگیری مهارت کسب و کارها پایدار خواهند ماند

با فراگیری مهارت کسب و کارها پایدار خواهند ماند

علی موسوی، معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: کسب و کارها برای اینکه بتوانند پایدار بمانند، باید به فراگیری آموزشهای مهارتی فنی و حرفه‌ای بپردازند.

به گزارش اکوسیستم، در نشست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با یک شرکت خودروسازی به منظور امضای تفاهم نامه همکاری، موسوی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور باید آموزش‌های مبتنی بر تکنولوژی جدید را برای جامعه عرضه کند.

وی با اشاره به این موضوع که بالغ بر 100 هزار نفر تعمیرکار در کشور داریم، اظهار داشت: به تمام این افراد باید آموزش‌های مهارتی مورد نیاز در زمینه کاری خود داده شود.

معاون آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور حائز اهمیت‌ترین اولویت این سازمان را استاندارد سازی مهارت، دانش‌ها و نگرش‌ها ذکر کرد و در ادامه افزود: با بیش از ۵۰ دستگاه دولتی و خصوصی تفاهم نامه‌هایی را برای همکاری منعقد کرده‌ایم.

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای خاطر نشان کرد: مجهز کردن تعداد ۳۲ کارگاه سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور واقع در مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه ای استان‌ها و مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای کرج، تهیه و تنظیم استانداردهای آموزشی لازم برای موضوع تفاهم نامه توسط طرفین و برگزار نمودن دوره‌های آموزشی تخصصی توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای نیروهای خدمات پس از فروش و تعمیرکاران متخصص شرکت مدیران خودور از جمله موارد همکاری دو طرف برای اجرای تفاهم نامه فی مابین است.

وی در پایان متذکر شد: تمام کسب کارها برای پایدار ماندن باید مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را بگیرند.

    نظرات