افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در شاهرود با حضور جناب آقای دکتر حسینی نماینده محترم مردم شریف شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای امینی امام جمعه محترم شهرستان شاهرود و جناب آقای مهندس محمدی فرماندار محترم شهرستان شاهرود و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستانهای شاهرود و میامی انجام گرفت.


شایان به ذکر است پارک علم و فناوری استان سمنان در این نمایشگاه نسبت به ارایه مشاوره‌های تخصصی در زمینه های ثبت اختراع و مالکیت فکری به عنوان مرجع منطقه ای، حمایت از کسب و کارهای خانگی و روستایی، اعطای تسهیلات بلاعوض به طرح های دانش آموزی، ارایه خدمات آزمایشگاهی، تسهیلات ایجاد زیر ساخت های فیزیکی در اراضی پارک و استقرار شرکت‌ها  و واحدهای فناور در پارک و مراکز رشد به بازدید کنندگان اقدام نموده است.
ضمنا محصولات و دستاوردهای دانش بنیان واحدهای فناور مستقر در پردیس پارک و مراکز رشد در معرض دید بازدیدکنندگان محترم قرار گرفته است.

- در سومین روز نمایشگاه، مهندس زادخور مدیر کل محترم راه آهن شمالشرق کشور به اتفاق کارشناسان و مدیران آن مجموعه از غرفه پارک و محصولات و دستاوردهای واحدهای فناور بازدید نمودند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین جناب حاج آقای حسین پور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان از غرفه پارک بازدید نمودند.

تشریح خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری استان سمنان در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از طریق میز خدمت در محل نمایشگاه :

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان سمنان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان

    پارک علم و فناوری استان سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر شاهرود می باشد

    نظرات