تاکید مدیرکل روابط عمومی وزارت ع...

تاکید مدیرکل روابط عمومی وزارت ع...

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و فناوری منطقه ۹ و ۱۰ به منظور انتخاب دبیر شواری هماهنگی مدیران روابط عمومی منطقه ۹ در تاریخ ۱۵ و ۱۶ اسفند ۹۷ با حضور دکتر عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی مجتمع آموزش عالی گناباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان شمالی، در این نشست که با حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، سمنان و خوزستان و مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد دکتر عبداللهی نژاد با بیان اینکه مدل توسعه درونزا امروز از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است خاطر نشان کرد: راهی جز اینکه دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری را موتور محرک این مدل از توسعه در کشور در نظر بگیریم نخواهیم داشت و برای تحقق این امر در بازه زمانی کنونی توجه به ظرفیت‌های بومی و محلی اهمیت ویژه ای دارد.
وی گفت: باید از دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری با رویکرد اجرایی ساختن دستاوردهای پژوهشی و فناوری در حوزه تصمیم‌سازی و افکار عمومی با ایفای نقش درست روابط عمومی‌ها از یک سو و رسانه‌ها از سوی دیگر نهایت بهره را ببریم.
دکتر عبداللهی نژاد با تاکید بر اینکه حوزه روابط عمومی باید با توجه به آموزش ضمن خدمت کارکنان این بخش از کارکردهای قدیمی فاصله بگیرد بیان کرد: امروزه نیازمند یک روابط عمومی پویا، فعال و کنشگر در تمام دستگاه های اجرایی هستیم و روسای دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری با اعتماد به روابط عمومی، موفقیت سازمانی را پایه گذاری می کنند.

رییس مجتمع آموزش عالی گناباد نیز با حضور در این نشست گفت: دسترسی همگانی به آموزش عالی یکی از دستاوردهای انقلاب است، اما امروزه به صرف افزایش کمی آموزش عالی مسیر توسعه هموار نخواهد شد و دانشگاه‌ها باید مسیر خود را به سمت صنعت و تجارت سوق دهند.
دکتر نجاری با اشاره به نقش رسانه در تسهیل سازی امر توسعه و ضرورت سواد رسانه‌ای برای عموم مردم افزود: امروز رسانه و فضای مجازی در بازتاب پیشرفت‌ها و رساندن پیام دانشگاه‌ها و دستاوردهای فناورانه به جامعه حرف اول را می‌زنند.

در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی نحوه نگارش در فضای وب توسط دکتر عبداللهی نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی

    پارک علم و فناوری خراسان شمالی یک پارک علم و فناوری در شهر بجنورد می باشد

      نظرات