استارتاپ ویکند بندرعباس سه روز پایانی این هفته برگزار می شود

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان از برگزاری رویداد استارتاپ ویکند بندرعباس طی سه روز آخر این هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، دکتر علی فتی افزود: این رویداد از عصر چهارشنبه آغاز و تا جمعه شب پایان می یابد.

وی با بیان اینکه در این رویدداد صاحبان ایده به مدت ۵۴ ساعت به ارائه ایده، آموزش راه اندازی یک استارتاپ و در نهایت کارآفرینی آشنا می شوند، افزود: تاکنون سه رویداد استارتاپ ویکند بندرعباس طی سال های گذشته از سوی پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شده است و این چهارمین رویدادی است که برگزار خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: استارتاپ ویکند بندرعباس با همکاری بخش های دولتی و خصوصی برگزار می شود که امیدواریم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد، پارک علم و فناوری هرمزگان با برگزاری رویدادهای کارآفرینی به دنبال تشویق و ترغیب افراد صاحب ایده برای عملیاتی کردن ایده و در نهایت تجاری سازی آن است که استارتاپ ویکند بندرعباس نیز با همین هدف و با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی برگزار می شود.

گفتنی است، مراسم آغازین و پایانی استارتاپ ویکند بندرعباس عصر چهارشنبه و جمعه در محل فرهنگسرای طوبی برگزار می شود. همچنین آموزش شرکت کنندگان طی روزهای پنجشنبه و جمعه در محل دانشگاه پیام نور بندرعباس صورت خواهد گرفت.

نفرات برگزیده رویداد نیز جمعه معرفی می شوند

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

    نظرات