روش جدید مک دونالد برای افزایش تعداد مشتریان

روش جدید مک دونالد برای افزایش تعداد مشتریان

یکی از حقایق اثبات شده روانشناسی این است که افراد در مقابل فشار و زور مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. در دنیای کسب و کار نیز این حقیقت صادق است. هرچه به مشتریان برای خرید یک محصول فشار بیشتری اعمال شود، مقاومت آن ها برای خرید آن محصول بیشتر خواهد شد. در کسب و کار های فعال در حوزه فست و فود نیز هره بیشتر بر روی کیفیت و سلامتی محصول پا فشاری شود، مشتری در مقابل استفاده از آن محصول بیشتر مقاومت نشان خواهد داد.

به گزارش اکوسیستم، مک دونالد برای افزایش تعداد مشتری روش و استراتژی جدیدی را براساس این واقعیت روانشناسی که فشار بیشتر مقاومت بیشتری در فرد ایجاد می کند، به کار خواهد گرفت. این برند معتبر فعال در حوزه فست فود قصد دارد تا از این به بعد به جای تبلیغ در خصوص کیفیت محصولات و سلامتی آن ها بیشتر به نشان دادن واقعیت ها برای جذب مشتری بپردازد. آن ها قصد دارند تا در تبلیغات خود از مردم بخواهند تا هنگام خوردن محصولات مک دونالد ، در خیالات خود تصور کنند که مشغول خوردن غذای خانگی هستند. این نوع تبلیغات باعث می شود تا حتی افرادی که به شدت خوردن غذای خانگی را به خوردن محصولات فست فودی ترجیح می دهند و معمولا همه تلاش خود را برای پختن غذای خانگی و خوراندن آن به اعضای خانواده خود می کنند، برای خرید این محصولات وسوسه شوند. مثلا مادربزگی که عقیده دارد هیچ غذایی خوشمزه تر از دست پخت او نیست هم وسوسه می شود تا یکبار هم که شده محصولات مک دونالد را امتحان کند.

بنابراین با این روش تعداد مشتریان مک دونالد افزایش می یابد و حتی افرادی هم که در مقابل خرید این نوع محصولات مقاومت می کنند کم کم به سمت این محصولات گرایش پیدا می کنند.

    نظرات