در دورهمی گیم هاب چه گذشت

در دورهمی گیم هاب چه گذشت

این صفحه بروز میشود

۱۶ اسفند

گیم هاب دوم متفاوت و پرانرژی برگزار شد، این رویداد دو ساعته را استارتاپ های بازی ساز هاب اصفهان به صورت مستقل برنامه ریزی و اجرا کردند. تست دسته جمعی بازیها، مروری بر اخبار بازیها و معرفی وب سایتها، تابلوی شبکه سازی همراه با میزگرد چالشی کپی رایت از بخشهای متفاوت این رویداد بودند.
در این برنامه هاب اصفهان میزبان جمعیت بیشتری نسبت به برنامه قبلی گیم هاب بود. هدف این دورهمی بازی سازی، کمک به ارتقاء اکوسیستم تولید بازیهای ارزشمند با توانایی جذب بازار است. در این دورهمی بازی های جدید و دیده نشده معرفی شدند، راهکارهایی برای تسهیل کار کردن در حوزه بازی ارائه و سایتهای بازی سازی معرفی شدند، سپس حاضرین بازی ها را تست و نظرات خود را ثبت کردند.


۹ بهمن

اولین گیم هاب
استارتاپ های بازی سازی  هاب اصفهان امروز اولین رویداد گیم هاب را طراحی و اجرا کردند.
این رویداد با هدف تبادل تجربه، شبکه سازی و انتقال دانش در حوزه ساخت بازی با حمایت خاص هاب، هر ماه برگزار می شود.
در اولین رویداد که در ارگ جهان نما با حضور پنجاه نفر از علاقه مندان به حوزه بازی های موبایلی و کامپیوتری، با نظم خوبی برگزار شد.

میلاد صالحی با موضوع بازی بنفش و تشریح کامل مفهوم اصطلاح گاو بنفش، درباره ایجاد تمایز در بازیها یک ارائه فوق العاده جذاب داشت.

بچه های شتابدهنده هاب هم ارائه های موثر و مختلفی درباره خلق ایده و بازاریابی برگزار کردند. امیرحسین علیشاهی یک کارگاه ایده پردازی برگزار کرد و جلال ترابی نکاتی در مورد مارکتینگ موفق برای بازیها و نحوه تبلیغ برای رسیدن به بیشترین نصب بازی ها را اجرا کرد. محمد آکوچکیان در مورد تیم سازی و نحوه انتخاب افراد تیم و مدیرت آنها را شرح داد. علی ارفه مجری و میزبان رویداد هم حلقه اتصال موضوعهای مختلف در برنامه بود.
پایان برنامه هم با پرسش و پاسخ انجام شد.
با سپاس فراوان از تیم های اریس و کواینسیدن.

لینک اصل خبر در سایت اصفهان هاب

    منبع خبر

    اصفهان هاب

    اصفهان هاب

    مرکز نوآوری در قالب فضای کار اشتراکی و شتابدهنده‌ی عمومی فعال در حوزه فناوری اطلاعات

    نظرات