دوره جامع کارآفرینی در تولید محتوا

دوره جامع کارآفرینی در تولید محتوا

این صفحه بروز میشود

۲۵  و ۲۶ بهمن ماه

هفته ای متفاوت در کارگاه تولید محتوا، در هفته دوم ۱۳ ساعت کلاس و کارگاه آموزشی برگزار شد، روز پنج شنبه با موضوع جذاب MBTI و تعریف پرسونا در محتوا با حضور خانم مهندس مهسا نظام آبادی، ادامه داشت.

در این روز یکی از مدیران سازمان یونسکو در امور توسعه نوآوری، آقای یوسلان نور، با همراهی دکتر امیدی عضو هیات مدیره هاب اصفهان،  برای بازدید از فعالیتهای مرکز توسعه کارآفرینی هاب اصفهان میهمان ویژه هاب اصفهان بود.

آقای یوسلان نور، ضمن بازدید از رویداد، دقایقی درباره اهمیت نوآوری و یادگیری در بهبود اکوسیستم کارآفرینی برای شرکت کنندگان صحبت کرد.

کارگاه روز جمعه با محمد رضا رضایی ادامه پیدا کرد. صبح جمعه با ورزش صبحگاهی شروع شد مباحث اصلی تولید محتوا و کار گروهی در این روز بررسی شد و مقدمات تیم سازی انجام شد.

۱۱  و ۱۲ بهمن ماه

رویداد کارگاهی تولید محتوا ، آغاز شد. دو روز ابتدایی رویداد کارآفرینی در تولید محتوا با مبانی ساخت اپلیکیشن، استراتژی محتوا، تاثیر استراتژی محتوا در اپ و انواع استراتژی‌های محتوا و نحوه اجرای آن در اپ، خلق محصول ناب و ایده پردازی در تولید محتوا در مرکز کارآفرینی هاب اصفهان در  ارگ جهان نما در دوازده ساعت برگزار شد.
امید ادریس، مهسا نظام آبادی و احسان مهدی نژاد و محمد آکوچکیان، مدرسان فصل اول کارگاه بودند.
حدود هفتاد شرکت کننده در این دوره نود و دو ساعته تا پایان اسفند حضور خواهند داشت.

۲۶ دی ماه

پیش رویداد دوره جامع کارآفرینی در تولید محتوا یک شروع خوب برای هاب اصفهان، با حضور گرم صد و پنجاه نفر از مشتاقان این حوزه برگزار شد.

در این رویداد دو ساعته، محمد آکوچکیان مدیر شتابدهنده، هاب اصفهان و رسالت این مرکز کارآفرینی را به حضار معرفی کرد و همچنین به معرفی سرفصل خلق محصول که در این دوره تدریس میگردد، پرداخت.

پس از آن محمدرضا رضایی، یکی از اساتید این دوره سایر سرفصلهای دوره را به طور مفصل تشریح کرد و مهسا نظام آبادی از دیگر اساتید این دوره، به صورت آنلاین در جلسه حاضر شد و در مورد درآمدزایی از تولید محتوا و جایگاه این موضوع در سرفصلهای این دوره آموزشی، صحبت کرد.

این جلسه با پرسش و پاسخ به پایان رسید.

لینک اصل خبر در سایت اصفهان هاب

    منبع خبر

    اصفهان هاب

    اصفهان هاب

    مرکز نوآوری در قالب فضای کار اشتراکی و شتابدهنده‌ی عمومی فعال در حوزه فناوری اطلاعات

    نظرات