اپلیکیشنی برای تولید محصولات دیجیتال بدون نیاز به دانش کد نویسی

اپلیکیشنی برای تولید محصولات دیجیتال بدون نیاز به دانش کد نویسی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای تولید محصولات دیجیتالی ایده های نابی در سر دارید اما به دلیل نداشتن دانش کافی در خصوص کد نویسی هنوز موفق به عملی سازی ایده های خود نشده اید، اپلیکیشن NO COD MVP می تواند به شما کمک کند.

به گزارش اکوسیستم، اپلیکیشن NO CODE MVP یک اپلیکیشن آموزشی برای ساخت محصولات دیجیتال برای تمامی افرادی است که دانش کد نویسی برای تولید محصولات دیجیتال ندارند چه این افراد کار آفرین باشند و چه فریلنسر و یا هر شغل دیگری داشته باشند. این اپلیکیشن می تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

این اپلیکیشن توسط Bram Kanstein موسس StartupStash طراحی شده است. همانطور که می دانید Bram Kanstein بیشتر فعالیت خود را به عنوان یک کار آفرین در حوزه های مختلف انجام داده است تا به عنوان یک توسعه دهنده اپلیکیشن.

اپلیکیشن NO CODE MVP اپلیکیشنی است که در آن ابزار های مورد نیاز برای طراحی و ساخت محصولات دیجیتال بدون نیاز به دانش برنامه نویسی به طور کامل آموزش داده می شود.

در این اپلیکیشن آموزش ها در قالب پی دی اف، ویدیو های آموزشی، مثال هایی از تولید محصولات، و سایر موارد آموزشی است.

محتوای آموزشی این اپلیکیشن شامل:

  • آموزش ایده پردازی صحیح و منطقی
  • ارائه ایده در اقلب یک پروپوزال
  • تبدیل پوپوزال اولیه به یک MVP
  • طراحی موارد مورد نیاز برای به ثمر رساندن ایده
  • توضیحاتی در خصوص ابزار های ابتدایی و اولیه
  • ساخت نهایی محصول در 5 گام کاربردی

است. همچنین برای آن دسته از افرادی که با وجود آموزش های جامع و کامل این اپلیکیشن مشکلاتی در ساخت محصول وجود دارد نیز، آموزش های آن لاین ارائه می شود.

    نظرات