هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار می‌شود؛

هم‌آوردی نو در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر

thum-ae۲f۷۵cfee۹f۷c۹۳۲e۲-۶۵۸۳۳۳ ۱۱۴۸۶۴ نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی معاونت علمی با همکاری با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران درصدد است سلسله رویدادهایی با نام «هم آوردی نو» را تحت برنامه جامع نوآفرین با هدف جذب سرمایه و توسعه بازار شرکت‌های دانشی برگزار کند.

در رویدادهای «هم آوردی نو» که هر بار در یک حوزه تخصصی برگزار می‌شود شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان توانمند در آن حوزه تخصصی، فراخوان و پس از چند مرحله ارزیابی شرکت‌های منتخب در روز رویداد توانمندی خود را به سرمایه‌گذاران و صنعتگران ارائه کرده و زمینه برای برگزاری جلسات منجر به مشارکت سرمایه‌گذاری و توسعه بازار فراهم می‌شود.
شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها شاخص‌هایی همچون توانمندی تولید، توانمندی رقابتی، نیاز و حجم بازار و شاخص‌هایی ازاین‌دست است و داشتن تولید و سابقه فروش توسط شرکت دانشی پیش‌نیاز حداقلی حضور در این رویداد است.
در این راستا نخستین دوره از رویداد «هم آوردی نو» در حوزه تخصصی صنعت پلاستیک و پلیمر با حمایت مرکز فن بازار ملی معاونت علمی، ۲۹ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی techmart.tccim.ir مراجعه کنند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد یک مرکز رشد در شهر مشهد می باشد

      نظرات