ادغام چیلیوری و ریحون ؛ تلاش برای شکستن انحصار اسنپ فود!

همچنین وظیفه اصلی من از این پس مدیر عاملی چیلیوری خواهد بود و فرد دیگری وظیفه مدیریت هلدینگ کسب و کارهای نوین ایرانیان را بر عهده خواهد گرفت. در ادامه کنفرانس خبری بابک کبیری، مدیرعامل ریحون بیان کرد: ما در سال ۹۷ برای رشد بیشتر به فکر همکاری با رقبایمان افتادیم و هنگامی که این طبق برنامه ریزی‌ها برند ریحون تا انتهای سال حذف خواهد شد و دو شرکت تحت عنوان برند مشترک چیلیوری ادامه کار خواهند داد. از جمله نکات دیگری که در این نشست به آن اشاره شد، بحث برنامه‌های آتی مجموعه چیلیوری در زمینه سفارش آنلاین بود. ، هدف گذاری این شرکت را ورود به این دسته از محصولات دانست و بیان کرد: حجم کالاهای سوپرمارکت‌ها ۲۰ برابر حجم بازار سفارش غذا است که کمتر از نیم درصد آن به صورت آنلاین صورت می‌پذیرد. محمودرضا خواجه نصیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن یکی دیگر از اعضای این کنفرانس خبری بود.

متن کامل خبر در سایت اکوموتیو

    منبع خبر

    اکوموتیو

    اکوموتیو

    اکوموتیو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات