کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۷ در شتاب دهنده کوانتوم برگزار گردید

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۷ در شتاب دهنده کوانتوم برگزار گردید

کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال با تدریس سرکار خانم مهناز رفعت ماه در تاریخ ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۷ در شتاب دهنده کوانتوم برگزار گردید.

بازاریابی به همان اندازه که می تواند در افزایش فروش محصول نقش مهمی داشته باشد، به همان اندازه هم اگر در زمان مناسب و با ابزار مناسب به کار گرفته نشود می تواند باعث نابودی کسب و کار شود. به عبارتی سریع ترین روش نابود کردن یک کالای ضعیف، تبلیغ آن است. در این کارگاه با بررسی قیف بازاریابی دیجیتال، انواع ابزار های دیجیتال مارکتینگ از جمله: بازاریابی ایمیلی، تبلیغات بنری، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، روابط عمومی دیجیتال و هم چنین مهم ترین KPI در بازاریابی دیجیتال بررسی گردید.

اولین مرحله از قیف بازاریابی دیجیتال، تبلیغات است. با انجام تبلیغات، شما آگاهی لازم را در رابطه با محصول خود در افراد ایجاد می کنید. بعد از ایجاد آگاهی در رابطه با محصول خود در افراد، احساس کنجکاوی آنها برای آگاهی بیشتر از محصول برانگیخته می شود و شروع به جست­و­جو در مورد محصول شما و نمونه های مشابه آن می کنند. در مرحله بعد افراد به سایت شما بر­می­گردند و در صورت تایید، اقدام به خرید محصول می­کنند. مرحله ششم مربوط به افرادی است که با خرید محصول و استفاده از آن و برآورده شدن خواسته ها و معیارهای آنها در مورد محصول، به شما وفادار خواهند ماند و اقدام به معرفی محصول شما به دوستان و آشنایان خود می­کنند و یا در صورت نیاز مجدد اقدام به خرید‌ آن می کنند. در نهایت مرحله آخر مربوط به افرادی است که به مرحله بالایی از وفاداری می رسند.

لینک اصل خبر در سایت کوانتوم

    منبع خبر

    کوانتوم

    کوانتوم

    شتابدهنده عمومی

      نظرات