پیام تبریک رییس پارک علم وفناوری لرستان در آستانه سال نو و بهار طبیعت

پیام تبریک رییس پارک علم وفناوری لرستان در آستانه سال نو و بهار طبیعت

به گزارش روابط عمومی پارک علم وفناوری لرستان، در آستانه حلول بهار طبیعت و نوروز باستانی، دکتر محمودرضا شاکرمی با صدور پیامی، فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت .

متن این پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حلول سال نو و بهار پرطراوت، همراه با رستاخیز زمین، نشانه قدرت لایزال الهی، صحنه هنرنمایی یگانه آفرینش و هنگامه تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است. این پدیده، فرصت مناسبی است برای تازه شدن، پیوندی ناگسستنی با دلها و آرزوها، فرصتی نو که با همدیگر پیمان ببندیم تا رسیدن به ایرانی آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای دست از تلاش و همت برنداریم.

خداوندگار عالم را سپاسگزاریم در سال ۹۷، پارک علم و فناوری توانسته است با تلاشی مضاعف و همتی مثال زدنی برای تحقق اهداف متعالی خویش در جهت سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری، پیشرفت قابل ملاحظه ی پروژه های عمرانی و ارتقای خدمات رسانی به آحاد جامعه بویژه فناوران و مخترعان گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری د ست یابد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به تمامی همکاران خود و فناوران در مجموعه پارک علم و فناوری، سالی سرشار از برکت، معنویت و رونق کسب وکار برای نخبگان، کارآفرینان و فعالان عرصه علم و فناوری از خداوند متعال مسالت دارم .

امید است سال جدید سالی توام با رشد و موفقیت برای کشور عزیزمان ایران در تمامی عرصه ها بخصوص عرصه علم و دانش و فناوری باشد .

محمودرضا شاکرمی

رئیس پارک علم وفناوری لرستان

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری استان لرستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری استان لرستان

    پارک علم و فناوری استان لرستان

    پارک علم و فناوری استان لرستان یک پارک علم و فناوری در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات