بازدید مدیران شرکت‌های فناور پارک از شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی امیدی

بازدید مدیران شرکت‌های فناور پارک از شرکت دانش بنیان صنایع ماشین سازی امیدی

این بازدید که به میزبانی مهندس فرهاد جمال امیدی مدیرعامل شرکت صنایع ماشین سازی امیدی انجام شد با هدف توسعه تعامل و ارتباط بین شرکت های فناور و صنعت صورت گرفت.

مهندس تکریمی معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری گیلان ضمن تشکر از میزبانی شرکت صنایع ماشین سازی امیدی، هدف از این بازدید را تعامل بین واحدهای فناور و صنعت دانست و اشاره کرد: در این بازدیدها بدنبال معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های فناور به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان و استفاده از توانایی و تجارب بخش صنعت برای حل مشکلات شرکت‌های فناور هستیم.

در ادامه آقای امیدی مدیرعامل صنایع ماشین سازی امیدی ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران شرکت‌های فناور مهمترین عامل موفقیت خود را حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و ارزشمند در کشور و خارج از کشور دانست و گفت: با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی از رقبا و بزرگان این صنعت موارد زیادی را ایده گرفتیم و روز به روز پیشرفت کردیم. نمایشگاه هم برای فروش و هم برای گرفتن ایده برای ساخت ماشین آلات جدید بسیار به ما کمک کرد.

ایشان ضمن اشاره به تنوع محصولات تولیدی این شرکت، به مدیران شرکت‌های فناور گفت: برخی از قطعات و تجهیزاتی در کارگروه صنعتی امیدی وجود دارد که ما آنها را نمیسازیم و از جای دیگری تهیه می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم از توانایی شما شرکت‌های فناور استفاده کنیم تا به عنوان یک تامین کننده و همکار ، این نیازها را رفع و دستگاه‌های مورد نیازمان را از شما بگیریم.

پس از این گفتگو مهندس امیدی با همراهی مدیران شرکت‌های فناور از خط تولید ماشین آلات صنعتی و همچنین خط تولید کیک و کلوچه این واحد صنعتی بازدید نمودند.

صنایع ماشین سازی امیدی(شرکت دانش بنیان) در سال ۱۳۶۷ به مدیریت فرهاد جمال امیدی با هدف طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و خطوط اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بیش از ده زمینه مختلف مشغول به کار می باشد.

صنایع ماشین سازی امیدی با بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل کارآزموده و در مکانی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در شهرستان لاهیجان مشغول به کار است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان

    پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

      نظرات