توسط پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می‌گردد: کمپ نوآوری و نوآفرینی

کمپ نوآوری و نوآفرینی پارک علم و و فناوری آذربایجان غربی با حضور مشاور مدیریت مالکیت فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، کمپ نوآوری و نوآفرینی به همت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ فروردین ماه ۹۸ به مدت سه روز از ساعت ۹ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

در این کمپ آموزشی مواردی نظیر آشنایی با مفهوم نوآوری باز، آشنایی با اکوسیستم نوآوری و تکنیک‌های آن و تمرین ایده پردازی و تکنیک‌های نوآوری به صورت عملی پرداخته می‌شود.

دکتر سید کامران باقری مشاور مدیریت مالکیت فکری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر کامران داوری نیکو رییس اداره پژوهش و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی مدرسان کارگاه‌های این کمپ آموزشی می‌باشند.

شایان ذکر است کمپ نوآوری و نوآفرینی در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان حج برگزار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گردد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام می‌توانند به وبسایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی به نشانی www.wastp.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۳۲۷۵۱۲۴۰ داخلی ۱۱۳ تماس حاصل فرمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات