تاکید استاندار بر پیگیری مشکلات تولید در سطح استانی و ملی

تاکید استاندار بر پیگیری مشکلات تولید در سطح استانی و ملی

شهبازی گفت: با توجه به هزینه‌های ایجاد اشتغال، نباید اجازه بدهیم مشکلات در روند فعالیت واحد‌های تولیدی خللی ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز به نقل از پایگاه خبری استانداری البرز ، شهبازی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با اشاره به نامگذاری سال۹۸ بعنوان سال رونق تولید افزود: مشکلات استانی حوزه تولید در سطح استان البرز به صورت جدی دنبال می شود و اگر نیاز به پیگیری درسطح ملی باشد از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم کرد.

استاندار افزود: با توجه به اینکه برخی از مشکلات در حوزه تولید درسال گذشته مربوط به بانک ها بود در نشستی با استانداران کشور مقرر شد ۱۰مدیر بانکی به این منظور برای حل و فصل مشکلات این بخش به بانک مرکزی معرفی شود.

استاندار با بیان اینکه کارگروه هایی با هدف اجرایی شدن هرچه بیشتر شعال سال تشکیل شده است که در کنار کارگروه تسهیل و رفع موانع برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش می کنند افزود: برای ایجاد هر شغل مبلغ قابل توجهی باید صرف شود بنابراین لازم است با تلاش هرچه بیشتر از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

رییس سازمان صمت استان هم با بیان اینکه البرز، همچنان رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را در اختیار دارد افزود: فاصله البرز با استان بعد از خود در جذب تسهیلات ۱۰هزار میلیارد ریال است.

شاهمرادی اظهار داشت: در حال حاضر ۵۹۵واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰درصد درسطح استان البرز با بودجه تخصیصی دراین بخش نیز هزار و۲۲۱میلیارد ریال در دست اجراست.

در این جلسه مشکلات پنج واحد تولیدی بررسی شد و استاندار از مدیران دستگاههای مرتبط خواست تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این واحدها به کار گیرند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات