کاسپین با سامانه کبالت در مسیر بانکداری باز قدم گذاشته است / چگونه از سامانه کبالت، خدمات دریافت کنیم؟
از دو سال پیش به این رویکرد فراگیر ورود کرده و با سامانه کبالت، ارائه خدمات نوین برای فینتکها را فراهم ساخته است. در این خصوص و برای رسیدن به این پاسخ که چگونه کبالت قرار است به فینتکها کمک کند با پویا حسینی مدیر معماری و زیرساخت شرکت کاسپین به گفتوگو نشستیم که در ادامه آورده میشود. با رشد استارتآپها و فینتکها در حوزه فناوریهای نوین مالی با هدف رفع نیازهای جامعه، ضرورت دریافت سرویس بانکداری باز از بانکها برای ارائه خدماتی متنوع و نو به مشتریان افزایش یافته و این بیانگر آن است که امروزه ارائه خدمات مالی به مشتریان محدود به بانکها نیست. حسینی افزود: «شرکت کاسپین، پلتفرم بانکداری باز را با نام کبالت از سال ۹۶ راهاندازی کرد تا با ارائه سرویسهایی در حوزه Core Banking و مدیریت کانال نیازهای جامعه کسبوکارهای مالی را تامین کند. حسینی در خصوص فرایند دریافت این خدمات گفت: «مشتری درخواست خود را از طریق سامانه سندباکس ارائه میدهد و پس از بررسیهای لازم و تائید سرویس مورد نظر، دسترسی مشتری به سرویس مورد نیاز در محیط تستی فراهم میشود. صورت میگیرد، مشتریان اطلاعات خود را از این طریق وارد سامانه میکنند و نسبت به ثبت نام آنلاین برای ثبت درخواست سرویسهای خود اقدام میکنند.»
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات