همایش بانوان نوآفرین در محلات برگزار شد

همایش بانوان نوآفرین در محلات برگزار شد

همایش بانوان نوآفرین با هدف ارائه الگوهای مناسب در زمینه‌های مختلف به منظور افزایش خودباوری و ایجاد انگیزه برای روبرو شدن با چالش‌های اقتصادی و اجتماعی برگزار شد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این همایش به همت مرکز رشد واحد های فناور جهاد دانشگاهی شهرستان محلات و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی محلات، همزمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت مقام شامخ زن و روز مادر با حضور بانوان موفق محلاتی و بانوان موفق ملی در حوزه های مختلف اجتماعی، هنری و اقتصادی در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان محلات برگزار شد.

قاسم براتی دبیر همایش بانوان نوآفرین در حاشیه این همایش با بیان اینکه این همایش انگیزشی فرصتی برای آموختن و به اشتراک گذاشتن تجربیات تلخ و شیرین بانوان در مسیر پر فراز و نشیب کسب و کارهایشان است، افزود: در این راستا از بانوان توانمندی که در سطح کشور فعالیت می‌کنند دعوت به عمل آمد تا در این کارگاه و همایش شرکت و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند .

براتی تصریح کرد: این برنامه در چهار پنل ارزش‌آفرینان، نقش‌آفرینان، هنر‌آفرینان و کارآفرینان و سه تک‌سخنرانی کارآفرینان و صاحبان کسب و کار‌های نوپا برگزار شد، همچنین در حاشیه این برنامه نمایشگاه عکسی توسط گروه عکاسی فتوریو با محوریت زنان نوآفرین محلاتی برپا شد.

به گفته وی، حضور چهره‌های مطرح در همایش بانوان نوآفرین این رویداد را به بستری مناسب برای رشد و پیشرفت در فضای اجتماعی تبدیل کرده است .

به گزارش ایسنا، حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و معاون رئیس جمهور به عنوان مهمان ویژه از نکات قابل توجه در این همایش بود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور

    مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان محلات و نیم ور یک مرکز رشد در شهر محلات می باشد

      نظرات