مهمترین اولویتهای مدیران فروش (CSO) در سال ۲۰۲۰، از نگاه گارتنر
/ مدیران فروش سازمانها، برای تدوین طرحهای فروش در سال ۲۰۲۰، بر سه اولویت اصلی تمرکز میکنند. در کنفرانس مدیران و رهبران فروش سال ۲۰۱۹ گارتنر سه اولویت برای مدیران ارشد فروش (CSO) در سال ۲۰۲۰ مشخص شده است: دودک میگوید: «فروشندگان فقط به خاطر وجود یک «سیب بد» (مدیر بد) شرکت را ترک نمیکنند، آنها به سبب وجود باغی از مدیران بد، سازمانها را ترک کنند.» طرف دیگر ماجرا، مدیران عالی یا حتی خوب هستند که کمک میکنند تا فروشندگان بااستعداد و توانا در سازمان باقی بمانند و سریعتر پیشرفت کنند. ویژگیهای کلیدی مدیران خوب این است که آدمهای درست و صادقی هستند، قابل اطمیناناند، همیشه آمادهاند که به دیگران گوش کنند، توانایی رهبری و مدیریت پروژه را دارند و درک کاملی از فروش در دنیای کسبوکار امروزی دارند. رشد صعودی و سودآورتر است، ما بسیار میشنویم که بیشترین تمرکز مدیران فروش بر فعالیتهای بخشی از مشکل ناشی از این است که رهبران بازاریابی و رهبران فروش درک یکسانی این سبب میشود که فروشندگان روی آن سرنخهایی تمرکز کنند که احتمال و پتانسیل بیشتری بیشتر مسئولان امور مشتریان مترصد رشد و شکوفایی بیشتر در کار خود هستند؛ دودک میگوید: «این اشتباه است که مسئولان امور مشتریان تصور میکنند که «خدمت بر هر چیز مقدم است» و حتی ۸۸ درصد آنها بر این این کار ممکن است تاثیر مثبتی بر حفظ حسابها داشته باشد، اما هیچ تاثیری در احتمال فروشندگان زمانی به رشد حسابهای خود کمک میکنند که هم مشتریانی با چشماندازی قطعی و منحصربهفرد داشته باشند و هم، از طریق ایجاد روابط تجاری، اهدافی برای ارتقای کسبوکار و بازگشت سرمایه در نظر داشته باشند.
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات