روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

روزانه ۳۰۰ عضو جدید به شبکه آزمایشگاهی اضافه می‌شود

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، علاوه ‌بر مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه سازمان‌های دولتی و وزارتخانه‌های مختلف، مراکز آزمایشگاهی بخش خصوصی را نیز در بر می‌گیرد. بخش‌های آزمایشگاهی وابسته به انواع موسسات تحقیقاتی و آموزش عالی اعم از دانشگاه، پژوهشگاه، مرکز تحقیقاتی و مواردی از این دست، می‌توانند در این شبکه عضو شده، فعالیت کنند.

«در حال حاضر این شبکه در ۳۱ استان و ۶۷ شهر حدود ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاه را به عنوان عضو قطعی یا آزمایشی دارد.»

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با اعلام مطلب فوق، می‌گوید: بیش از ۶۷ هزار شخص و شرکت در این باشگاه عضو هستند و به طور میانگین هر روز ۳۰۰ عضو جدید به باشگاه مشتریان این شبکه افزوده می‌شود که با افزایش این مشتریان، خدمات بیشتر و متنوعی را نیز ارائه خواهیم داد.

بنا به گفته اسدی‌فرد، بیش از ۵ هزار آزمایشگاه با بیش از ۱۳ هزار تجهیز آزمایشگاهی، خدماتشان در این شبکه را به اشتراک می‌گذارند.

سالانه به طور میانگین آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با رشد عملکردی در حدود ۴۰ درصد روبه رو هستند و شبکه در بعضی شاخص‌ها مانند رضایت مشتریان و بهبود عملکرد، روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

به گونه‌ای که مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان می‌کند: بیشتر آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در بررسی رضایت مشتریان، امتیاز بالای ۷۰ درصد را دریافت کرد‌ند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳


اخبار مرتبط:

خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوری‌های نرم و صنایع خلاق تقویت می‌شود

ارائه یارانه تخفیفی به پژوهش‌های علمی حوزه آزمایشگاهی

۱۰ محصول نوآورانه و کاربردی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی رونمایی شد


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات