قرارداد مشارکت شرکت فناور پارک یزد در بهره برداری از معدن هونتیت زاهدان (کریم آباد)

قرارداد مشارکت شرکت فناور پارک یزد در بهره برداری از معدن هونتیت زاهدان (کریم آباد)

قرارداد مشارکت در بهره‌برداری از معدن هونتیت (Huntite) یا گل سفید کریم آباد زاهدان، میان نورالله ریگی معدن دار و مجتبی مرآت، از شرکت فناور پارک یزد ( عمید فناوران آب و معدن یزد) روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ در دفتر رئیس پارک علم و فناوری یزد منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، این قرارداد که با حضور محمد مهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، عباس باقی، مدیر پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی، محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و طرفین قرارداد به امضا رسید، نتیجه همکاری پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت آن استان بوده و به صورت سرمایه گذاری فناورانه انجام می شود.
مجتبی مرآت، رییس هیئت مدیره شرکت فناور هدف از این قرارداد و سرمایه گذاری آن را فناوری در برنامه ریزی تولید و تجهیز ماشین آلات در اکتشاف و استخراج ماده معدنی هونتیت (کربنات مضاف کلسیم و منیزیم) عنوان نمود. لذا این قرارداد مشارکت در تکمیل زنجیره تولید شرکت فناور پارک یزد در فرآوری فیزیکی و زیست محیطی این ماده معدنی با چهار گرید مصرف صنعتی منعقد شد. ساخت و مونتاژ برخی از ماشین الات معدنی استخراجی این قرارداد توسط یکی از شرکت های فناور پارک یزد با حمایت اعتباری صندوق پژوهش و فناوری یزد در حال اجرا می باشد.
وی افزود: ارزش این مشارکت در مرحله اول یک میلیارد تومان بوده و در مرحله دوم تا سقف سه میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات