فوتوپلیمرهای چاپ سه‌بعدی تولید شد

فوتوپلیمرهای چاپ سه‌بعدی تولید شد

یک شرکت دانش‌بنیان‌ در کشور توانسته به تولید انواع محصولات پلیمری، رنگ‌ها و مرکب‌های چاپ دست پیدا کند.

سعید رستگار مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» درباره محصولات تولیدی این شرکت گفت: انواع مرکب‌های یووی، ورنی‌ها، چسب‌هاو پرایمرها، پوشش‌ها و فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی در این شرکت تولید می‌شود.

این فعال فناور درباره « مرکب‌های یووی فلکسو رئولوژی» تولید شده در این شرکت توضیح داد: این مرکب‌ها طوری است که در عین برداشت مناسب مرکب توسط غلتک آنیلوکس حداقل چاقی ترام را ایجاد کند.

وی ادامه داد: مرکب‌های یووی فلکسوی بر روی بسیاری از زیرآیندها مانند کاغذ فیلم‌های پلاستیکی، فویل‌های آلومینیومی چسبندگی‌های خوبی ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» با اشاره به کاربردهای  فوتوپلیمرها گفت: فوتوپلیمرها کاربردهای گوناگونی دارد و می‌تواند در طراحی قطعات سه بعدی برای کاربری‌های ساده تا ساخت قطعات پیچیده و تخصصی را شامل شود.

رستگار گفت: محصولات تولیدی این شرکت در صنایع مختلفی مانند خودرو، صنعت ساختمان، صنعت شیشه و سرامیک، صنعت چاپ و بسته بندی صنعت سنگ و صنعت چوب به کار می‌رود.

این فعال فناور درباره برنامه صادراتی این شرکت توضیح داد: صادرات محصولات جزو برنامه‌های بلند مدت این شرکت است ولی به دلیل محدودیت‌هایی که در زمینه تهیه مواد اولیه مورد نیاز که از خارج وارد می‌شود وجود دارد، شرایط صادرات هنوز فراهم نشده است.

این فعال فناور گفت: امیدوار هستیم که تعرفه واردات این قبیل کالا‌ها که نمونه آن توسط این شرکت تولید می‌شود افزایش پیدا کند تا از ورود آن جلوگیری و یا مقدار آن کاهش دهد.

وی افزود: واردات محصولات مشابه یکی از دغدغه‌های این شرکت است. برای مثال در حوزه چاپ به دلیل پایین و کم بودن حجم ماده، نمونه مشابه حتی به صورت چمدانی نیز وارد کشور می‌شود در نتیجه قیمت نهایی تمام شده برای این افراد ارزان‌تر برای شرکت‌هایی مثل ما که به صورت رسمی و قانونی کالا را وارد کرده‌ایم گران‌تر تمام می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «رادسیس پوشش» درباره تعداد افرادی که در این شرکت مشغول به کار هستند گفت: در این مجموعه به صورت مستقیم و ثابت ۹ نفر مشغول به کار هستند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/


اخبار مرتبط

* تفاهم‌نامه همکاری در حوزه صنعت برق ایران امضاء شد

* تولید پودر نانو برای مصارف صنعتی در کشور

* ایجاد شبکه توسعه فناوری توربین انبساطی سازماندهی می‌شود

* نمایش توانمندی ایرانیان با استقبال مواجه شد

* «سیستم گاورنر دیجیتال» برای نیروگاه‌های برق - آبی کشور طراحی شد


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات