کارمند خوب بودن ارزشمندتر از کارفرمای ضعیف بودن

کارمند خوب بودن ارزشمندتر از کارفرمای ضعیف بودن

جلسه ی آشنایی با تجارب مسعود یک کلامی، مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات گنبد کبود، روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، مسعود یک کلامی در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست، گفت: باید بدانیم آنچه تا کنون در مورد موفقیت های افراد گوناگون شنیده ایم یک شبه و بدون زحمت بدست نیامده و این افراد در مسیر موفقیت های خود شکست های بسیاری را تجربه نموده اند.
مدیر عامل شرکت گنبد کبود ضمن بیان تجربیات خود در زمینه های مختلف، شکست های خود را برشمرد و تصریح کرد: الکتروسیم پیچی، نجاری، نقاشی روی شیشه، معرق کاری، تئاتر و سرود مدرسه، برق کشی ساختمان، نقاشی ساختمان، تاسیسات ساختمان و اتومکانیک از جمله حرفه هایی بوده اند که تا کنون در آن ها فعالیت داشته ام.
یک کلامی با بیان اینکه شش پیروزی و پانزده شکست را تا کنون تجربه کرده ام، ابراز امیدواری کرد: دیگران ضمن استفاده از این تجربیات، با بکار گیری برخی نکات به موفقیت های خود بیافزایند.
وی ثبات قدم، آموزش تجربیات کسب شده به دیگران، وجود امور مالی و حسابرسی دقیق و شفاف در کسب و کار، شناخت مشتری واقعی یک محصول پیش از ساخت و ارائه ی آن را به حاضران توصیه کرد.
مدیرعامل شرکت گنبدکبود افزود: همواره ارتباط خود را با تمام دوستانتان حفظ کنید چرا که در آینده آن ها افرادی مهم در شهر و کشورتان خواهند بود و حفظ ارتباط با آن ها برای شما کارامد خواهد بود.
یک کلامی خداحافظی حرفه ای را یکی از اصول ضروری برشمرد و گفت: زمانی که از یک سازمان یا فرد جدا می شوید خداحافظی حرفه ای داشته باشید چرا که ممکن است مجبور شوید زمانی مجددا با یکدیگر همکاری داشته باشید.
وی افزود: کارمند خوب بودن مهم تر و ارزشمند تر از یک کارفرمای ضعیف بودن است پس اگر کارمند خوبی هستید آن را حفظ کنید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات