ارتباط شهروندان و سازمان‌ها با نرم‌افزار بومی ممکن شد

ارتباط شهروندان و سازمان‌ها با نرم‌افزار بومی ممکن شد

میرحسین آیت‌ له زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان» درباره نوع فعالیت و  محصولات تولید شده این شرکت گفت: سیستم مدیریت ارتباط با شهروند و خط تولید نرم افزار وایز ۲ محصول اصلی این شرکت هستند همچنین ۲ محصول «پرتابل سازمانی» و « کارتابل واحد و مدیریت فرآیندهای سازمانی» از دیگر تولیدات این شرکت هستند.

آیت له زاده درباره محصول وایز توضیح داد: نرم افزار وایز با ایجاد یک معماری متمرکز و فراهم آورن مجموعه‌ای از ابزارها و محصولات تولید « سیستم‌های سازمانی بزرگ مبتنی بر وب در بستر Java EE را آسان می‌کند در نتیجه در زمانی کمتر به محصولی ارزانتر و با کیفیت‌ تولید می‌شود.

وی افزود: امکانات وایز در ۴ محور ابزارها، برنامه‌های کاربردی، کتابخانه‌ها و دانش ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان» به ویژگی‌های این محصول اشاره کرد و گفت: با خط تولید نرم‌افزار کارهای تکراری حذف و پروژه با نیروی انسانی کمتری انجام خواهد شد تا نیروهای ارشد بتوانند به جای مسائل فنی روی معماری و موضوع پروژه تمرکز کنند.

این فعال فناور ادامه داد:‌ وقتی سیستم‌ها به صورت سازگار و یک شکل تولید شده باشند، نگهداری این سیستم‌ها با دستور‌العمل‌های ساده‌تر و مشخص‌تر قابل انجام خواهد بود.

آیتله زاده، به دیگر محصول این شرکت با نام «سیستم مدیریت ارتباط با شهروند (ZRM) » اشاره و بیان کرد: این محصول یک سیستم نرم افزاری یکپارچه است که پل ارتباطی سازمان با مراجعین است.

این فعال فناور ادامه داد: بسیاری از سازمانها، نهادها، بانکها و موسسات با شهروندان ارتباط دارند و هنگامی که این رابطه در چهارچوب درخواست قرار می‌گیرد حالت ویژه به خود می‌گیرد و از سوی سازمان و شهروند اهمیت پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان» بیان کرد: مراجعه کنندگان به سازمان‌ها و ارگان‌ها توقع دارند که به راحتی با سازمان ارتباط برقرار کرده و کار خود را به آن ارجاع و در زمان مقتضی، پاسخ را دریافت کنند.

به گفته وی، سازمان برای تسریع امر رسیدگی نیازمند مکانیزه شدن فرآیندها است تا با کاهش هزینه‌های بروکراسی اداری بتواند پاسخگوی نیاز شهروندان و مراجعه کنندگان باشد.

آیت له زاده به مشتریان این شرکت اشاره کرد و گفت: عمده مشتریان این شرکت نهادهای حاکمیتی هر سه قوه، سازمان بازرسی، وزارتخانه‌های راه و شهر سازی، وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک‌های مختلف، سازمان فضایی ایران، شرکت مخابرات، گروه صنعتی ایران خودرو بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی از مشتریان اصلی محصولات این شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان «مشاوران صنعت نرم افزاری اعوان» درباره میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته در این شرکت گفت: در این مجموعه به صورت مستقیم برای ۲۷ نفر شغل ایجاد شده است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/

اخبار مرتبط

* تصویب و ابلاغ سند راهبرد ملی توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر پیگیری شد

* استفاده اقتصادی از انرژی بر اساس قانون اصلاح الگوی مصرف در کشور مدیریت می‌شود

* توسعه نقش‌آفرینی کسب و کارهای استارتاپی در حوزه انرژی ضروری است

* خدمات ممیزی و بهینه‌سازی مصرف انرژی در سطح کلان ارائه می‌شوند

* دسترسی به بازار مهمترین چالش شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه انرژی است

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات