فرصت‌های شغلی در «جشنواره کار ایران» ارائه می‌شود

این رویداد ۴ تا ۶ اسفندماه سال جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود. ایجاد ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و کارجویان هدفی است که برگزارکنندگان این رویداد دنبال می‌کنند تا کارجویان ارتباط مستقیم با مدیران منابع انسانی سازمان‌های گوناگون داشته باشند. زیرا حضور صنایع و سازمان‌های مختلف در محیط دانشگاهی کمک به شکل‌گیری ارتباط بین سازمان‌ها و دانشگاهیان می‌کند.

فراهم‌کردن فرصتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای تجربه مصاحبه‌های شغلی و ارائه فرصت‌های کارآموزی و استخدام سازمان‌های حاضر در جشنواره کار و امکان ارسال رزومه نیز از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

کار و کارآفرینی یکی از بخش‌های این رویداد است که شرکت‌ها در این بخش به معرفی خود و فرصت‌های شغلی می‌پردازند. همچنین مصاحبه حضوری با مدیران شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از دیگر بخش‌های این رویداد است. البته برای ارتقاء سطح توانمندی افراد کارگاه‌های تخصصی نیز برگزار می‌شود.

نخستین دوره این جشنواره با حضور بیش از ۷۰ سازمان شامل شرکت‌های صنعتی، دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌ها برگزار شد و بیش از ۷۵۰ جایگاه شغلی در نمایشگاه کار تعریف شد. دومین دوره این جشنواره نیز با هدف نزدیکی آن به استانداردهای جهانی نمایشگاه‌های کار با ارائه نوآوری‌های جدید برگزار می‌شود.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۵


اخبار مرتبط:

* جشنواره «کار صدف» در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود

* جشنواره کار دانشگاه علم و صنعت با رویکرد حمایت از استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات