اعلام برنامه زمانبندی انتخابات نمایندگان موسسات مستقر در پارک علم و فناوری یزد

طی اطلاعیه ای از سوی دفتر خدمات فناوری و عارضه یابی پارک یزد، برنامه زمانی انتخابات نمایندگان موسسات مستقر در پارک علم و فناوری یزد اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع فناوران محترم پارک علم و فناوری یزد می‌رساند برنامه زمانی انتخابات نمایندگان موسسات به قرار زیر می‌باشد:
اعلام اسامی کاندیداهای ثبت نام شده ۰۳/۱۲/۱۳۹۸
معرفی و تبلیغات کاندیداها از۰۳/۱۲/۱۳۹۸ لغایت ۰۶/۱۲/۱۳۹۸
برگزاری انتخابات در تاریخ ۰۷/۱۲/۱۳۹۸ از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ بعد از ظهر
همچنین لازم به توضیح است این انتخابات در ۳ حوزه مراکز رشد ، پسارشد، نهادهای فناور همکار برگزار شده و شرکت های مستقر در مراکز رشد و پیش‌رشد و همچنین پسارشد می توانند به دو کاندید و شرکت های مستقر در نهادهای فناور همکار می توانند به یک کاندید از کاندیداهای ثبت نام کننده در هر حوزه رای دهند.
بر اساس آیین نامه انتخاب نمایندگان موسسات، انتخابات زمانی معتبر خواهد بود که ۵۰ درصد از شرکت های هر حوزه در آن مشارکت داشته باشند و در صورت عدم رعایت این شرط در هر یک از مراکز، انتخابات به صورت میان دوره برگزار می شود.
گفتنی است، انتخابات به صورت الکترونیکی و بر اساس شماره موبایل مدیران عامل هر شرکت که در فایل اطلاعات پردیس های فناوری موجود بوده فعال خواهد شد و لازم است در صورت وجود تغییرات در هر شرکت موضوع تا پایان وقت اداری یکشنبه ۴ اسفند به اطلاع دفتر خدمات فناوری و عارضه یابی رسانده شود
لازم به ذکر است، بر اساس شماره های تلفن ذکر شده، نام کاربری و کلمه عبور توسط سیستم تعریف شده و برای رای دهندگان پیامک خواهد شد و این افراد می توانند پس از دریافت لینک ورود به سامانه رای گیری از طریق پیامک با این نام کاربری و کلمه عبور نسبت به ثبت رای خود اقدام نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات