اخذ پروانه همکاری از سامانه مدیریت تامین کنندگان(سمتا)توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

اخذ پروانه همکاری از سامانه مدیریت تامین کنندگان(سمتا)توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

شرکت دانش بنیان سامانه طراح کیان مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی موفق به اخذ پروانه همکاری از سامانه مدیریت تامین کنندگان (سمتا)، شد که به موجب آن امکان عقد قرارداد با سازمانها و نهادهای وابسته به شبکه دولتی و نظامی را خواهد داشت. ​

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، مرکز راهبری ساماندهی، مدیریت و توانمندسازی شبکه همکاران با نام اختصاری «سمتا» تنها مرجع رسمی ایجاد ارتباط میان شرکتهای بخش خصوصی با سازمانهای تابعه است.
این مرکز به دنبال استفاده حداکثری از قابلیت شرکتهای توانمند صنعتی، پژوهشی، دانش بنیان، بازرگانی و طراحی مهندسی بوده و آنها را جزئی از خانواده خود میداند تا محصولاتی با کیفیت بالا، در زمان مناسب و هزینه مطلوب تولید و به مشتریان خود ارائه نمایند.
شایان ذکر است شرکت سامانه طراح کیان به مدیر عاملی خانم دکتر  «پریسا اسمعیلی» از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ در مرکز رشد جامع واحدهای فناور پارک علم و فناوری آذربایجان غربی مستقر شده و  زمینه اصلی فعالیت این شرکت تولید پهباد می باشد که در کنار آن سیستم های کنترل حمل و نقل هوشمند  از دیگر محصولات تولیدی این شرکت است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات