چیکار کنیم شبکه اجتماعی مون بترکونه
برندها از طریق شبکههای مجازی به اینفلوئنسرها و پیشتازان شبکههای اجتماعی تبدیل میشوند، چراکه این کانالها کارایی خود را اثبات کردهاند. یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۷ نشان داد که ۶۹ درصد بازاریابها از طریق بازاریابی محتوا در شبکههای اجتماعی طرفداران ثابتی برای برند خود بنا کردهاند. عملا هرکسی که قدرت خرید دارد، یک حساب کاربری شبکه اجتماعی هم دارد و اگر بازاریابها از این پلتفرم استفاده نکنند، رقبایشان این کار را خواهند کرد. بسیاری از افرادی که در فضای مجازی شکست میخورند، از رعایتکردن چند اصول واضح غافلند. اولا، قبل از اینکه به اهداف خود برسید باید در درجه اول هدفی داشته باشید. بعد از آن، باید پیشرفت خود را در رابطه با این اهداف ارزیابی کنید و معیارهایی که به وسیله آن موفقیت را میسنجید، درک کنید. شاید از اینکه مردم مطالب شما را لایک میکنند لذت ببرید، اما اگر این لایکها درآمدی نداشته باشد هیچ فایدهای ندارد. متاسفانه ...
متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه
نظرات