نسخه موبایل آنتایم، سامانه ثبت انواع مجوزهای مرخصی، ماموریت و جابجایی تعریف شده سازمانی توسط یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری کردستان راه‌اندازی شد

نسخه موبایل آنتایم، سامانه ثبت انواع مجوزهای مرخصی، ماموریت و جابجایی تعریف شده سازمانی توسط یکی از شرکت‌های پارک علم و فناوری کردستان راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری کردستان، این اپلیکیشن تمامی اعمال همچون ثبت انواع مجوزهای مرخصی، ماموریت و جابجایی تعریف شده در سازمان، مشاهده و رسیدگی به درخواست های ارسال شده توسط مدیران، مشاهده اطلاعات پرسنلی ثبت شده، مشاهده ترددهای ثبت شده، دریافت آنلاین و لحظه‌ای نوتیفیکیشن های مختلف و همچنین و امکان ثبت تردد را بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب از طریق این اپلیکیشن انجام داد. با استفاده از این اپلکیشن کلیه پرسنل سازمان‌های طرف قرارداد می‌توانند آن را به صورت رایگان از پلی استور نصب و استفاده نمایند.

به گفته سامان نجفی مدیر عامل شرکت با استفاده از این امکان پرسنل می توانند بدون نیاز به تماس فیزیکی با دستگاه حضور و غیاب و با مکانیزم در نظر گرفته شده در این اپلیکیشن اقدام به ثبت تردد نمایند. وی اظهار داشت: این امکان با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم مبرم کاهش تماس فیزیکی دست با انواع وسایل، می‌تواند به عنوان راهکار مناسبی در وضعیت فعلی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرف‌های قرارداد با این شرکت، علوم پزشکی استان کردستان است گفت: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران این اپلیکیشن را برای تشکر از جانفشانی کادر درمانی و دیگر عزیزانی که بدون هیچ چشمداشتی جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند، راه‌اندازی کردیم. نجفی در پایان گفت: این اپلیکیشن کوچکترین هدیه ممکن به این عزیزان خصوصا کادر پرستاری عزیز و پرسنل گرانقدر و فداکار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها  است که این روزها بیشتر از همیشه خطر را به جان خریده و با تمام توان و فداکاری خود سلامت را به هموطنان هدیه می‌نمایند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری کردستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان

    پارک علم و فناوری کردستان یک پارک علم و فناوری در شهر سنندج می باشد

      نظرات