تولید دستگاه ضدعفونی کننده و گندزدایی محیط با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد

تولید دستگاه ضدعفونی کننده و گندزدایی محیط با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد

شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا، مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی موفق به تولید دستگاه ضدعفونی کننده و گندزدایی محیط با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد شده است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا در زمینه طراحی و تولید دستگاه های ضدعفونی کننده و گند زدا با استفاده از تکنولوژی پلاسمای سرد در حال فعالیت می باشد.
مدیرعامل شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا با بیان اینکه،  این دستگاه ها توانایی استریل و ضدعفونی محل بدون نیاز به هبچگونه ماده شیمیایی و به صورت نامحدود را دارا میباشند، اظهار کرد: این دستگاه به دلیل استفاده از سیستم نظارتی و پایش خودکار توانایی کار کرد مداوم را دارا می باشد و دستگاه کاملا هوشمند و برنامه پذیر بوده  و نیاز به اپراتور ندارد.
توحید الهام دوست افزود: این وسیله نیاز به شارژ کردن و قرار دادن ماده اولیه در داخل دستگاه نداشته و علاوه بر اینکه کاملا کم مصرف می باشد (حدود ۶۰ وات)،  مجهز به سنسور های  PIR – DS TEMP – O۲ – O ۳  و  سیستم خنک سازی هوشمند است.
وی درباره مکان های که این دستگاه قابل استفاده  می باشد، توضیح داد: این وسیله قادر به استریل کردن محیط هایی نظیر بیمارستان ها، فروشگاه ها، کابین اتویوس، کابین خودرو، سطل زباله های عفونی بیمارستان ها، اتاق های پرو لباس و کمد های لباس بوده  و  قابلیت تزریق به آب برای استربل کردن آب و استفاده از آب به عنوان شوینده قوی و سازگار با پوست می باشد.
به گفته مدیرعامل شرکت ایده پردازان دانش الکترونیک پایا قیمت این دستگاه ها نسب به توان، غلظت و هچنین سیستم های کنترلی و فیلتر های استفاده شده  از ۲ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان می باشد.
الهام دوست درباره مزیت های استریل کردن محیط با گاز ازن توضیح داد: روش استریل کردن توسط گاز ازن مزیت های فراوانی نسبت به روش های معمول استفاده از مواد صنعتی و شیمیایی دارد که شامل کاملا ارگانیک بودن آن،  عدم نیار به استفاده از هیچگونه ماده شیمیایی،  دستگاه به صورت نامحدود توانایی استریل و ایزولاسیون میحط را دارد، برخلاف مواد شیمیایی صنعتی ( وایتکس – الکل و...)خورنده نمی باشد و  نیاز به شستشوی محیط بعد از ایزولاسیون را ندارد.
شایان ذکر است، ازن یک مولکول ۳ اتمی می باشد که یکی از قویترین اکسید کننده های موجود هست که تاکنون کشف و مورد استفاده قرار گرفته شده است، این گاز بعد از تولید و رهاسازی در محیط توانایی استریل و ایزوله کردن محیط را در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد و بعد از استریل کردن و ایزوله کردن محیط به اکسیژن خالص تبدیل میشود و  به هیچگونه ماده شیمیایی برای شستشوی محیط نیاز ندارد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات