تقدیر از نمایندگان سابق و آشنایی با دیدگاه های نمایندگان جدید

تقدیر از نمایندگان سابق و آشنایی با دیدگاه های نمایندگان جدید

نشست صمیمی نمایندگان موسسات با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری یزد روز شنبه ۱۷ اسفند ۹۸ با حضور محمدمهدی لطفی، رئیس پارک، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری، مدیران پردیس ها و نمایندگان سابق و جدید موسسات پارک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این نشست که با هدف تقدیر از نمایندگان سابق و آشنایی با دیدگاه های نمایندگان منتخب برگزار شد، محمد مهدی لطفی، رئیس پارک ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های نمایندگان دوره قبل، از نمایندگان منتخب خواست تا مشارکت موثری در اجرای برنامه های پارک و پیگیری خواسته های شرکت های مستقر داشته باشند.
وی با بیان اینکه به دلیل محدود بودن منابع انسانی پارک نیازمند همکاری بیشتر شرکت ها برای رفع مشکلات هستیم، از نمایندگان منتخب خواست ایجاد سازو کاری برای درگیر نمودن خود در اداره پارک و تهیه و تدوین مصوبات برای شوراها و نهادهای بیرونی ، جهت رفع مشکلات شرکت ها را به طور خاص پیگیری نمایند.
شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک نیز ضمن قدردانی از زحمات نمایندگان سابق، برای نمایندگان جدید آرزوی توفیق نموده و خواستار همراهی و همکاری بیشتر موسسات با مجموعه پارک شد.
مرآت، نماینده سابق موسسات نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های نمایندگان دوره قبل در زمینه مشکلات قانونی، کمیته‌ تسهیل و رفع موانع کسب و کار، هیئت رسیدگی،زیبا سازی ساختمان موسسات اقبال و پارکینگ، از نمایندگان جدید خواست تا این موارد را پیگیری نمایند.
وی همچنین با اشاره به لزوم شفافیت میان نمایندگان و شرکت ها، خواستار مصونیت نمایندگان در قبال وظایف نمایندگی شد.
مرشدیان، دیگر نماینده دوره قبل نیز عدم توجه به مشکلات شرکت‌ها علی‌رغم انتقال آنها به مسئولان را دلیل کم اثر بودن تلاش ها دانست.
حافظی، نماینده منتخب این دوره نیز با اشاره به مشکلات اخذ مجوز غذا و دارو به موضوع پارکینگ به عنوان یکی از مشکلات پارک اشاره نمود.
آرمان، دیگر نماینده منتخب نیز به برخی خدمات پارک در دوره‌های قبل مانند مشاوره و بازاریابی و خدمات رفاهی اشاره کرد و خواستار ارائه خدماتی از جمله لیزینگ دانش بنیان ها شد.
وی تصریح کرد: مسئله پارکینگ و تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری از دیگر دغدغه‌های شرکت های مستقر در پارک است.
رفیعی فرد، نماینده دیگر شرکت های پارک ضمن ابراز خرسندی از فضای جدید و تغییر نگرشی که در پارک نسبت به شرکت‌ها و نمایندگان آنها ایجاد شده است، خواستار تمهیل به شرکت ها در بازپرداخت تسهیلات صندوق با توجه به شرایط کنونی شد.
وی تجاری‌سازی را از وظایف پارک دانست و گفت: متاسفانه روحیه محافظه کارانه مدیران پارک باعث عدم حصول نتیجه در حوزه هایی مانند معافیت های مالیاتی و قوانین دانش بنیان شده است.
رفیعی فرد با اشاره به اینکه روابط کار نیاز به داشتن اطلاعات دارد، مشکل نیروی انسانی را یکی از مسائل عمده شرکتها برشمرد و بر افزایش مهارت نیروی انسانی تاکید کرد.
جبین پور و افخمی دیگر نمایندگان منتخب نیز سوالاتی در خصوص وظایف و اختیارات نمایندگان موسسات مطرح نمودند. عدم آشنایی شرکت‌ها با قوانین و آموزش‌های تخصصی از دیگر مسائلی بود که توسط این نمایندگان مطرح شد.
گفتنی است، در این نشست لیلی آقایی، دبیر کمیته برگزاری انتخابات موسسات، گزارشی از روند برگزاری این دوره و محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک نیز در خصوص اطلاع رسانی های قبل،حین و بعد از انتخابات نمایندگان مطالبی را مطرح نمودند. در ادامه نیز پیشنهاد شد نظرسنجی الکترونیکی جهت مشارکت شرکت ها در تصمیم‌گیری‌ها فعال شود.
لازم به ذکر است، انتخابات نمایندگان موسسات هر دو سال یکبار با هدف تسهیل در ارائه خدمات و تعامل بیشتر پارک و شرکت ها صورت می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری یزد

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری یزد

    پارک علم و فناوری یزد

    زندگی با طعم فناوری ایرانی

      نظرات