۱۴۰ مجموعه جدید به «شبکه آزمایشگاهی» پیوست

۱۴۰ مجموعه جدید به «شبکه آزمایشگاهی» پیوست

مراکز آزمایشگاهی در سراسر کشور بدون محدودیت می‌توانند به عضویت شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بیایند. تنها شرط حضور آن‌ها در این شبکه، ارائه خدمات به عموم مشتریان است.

بر همین اساس، این شبکه توانسته در طی سال‌های اخیر تعداد زیادی از آزمایشگاه‌های کشور را به عضویت در این مجموعه ترغیب کند که با این کار در سال ۹۸، اعداد ۱۶۸ عضو جدید به این شبکه پیوست.

اسدی‌فرد با اشاره به این نکته، می‌گوید: البته تمدید این عضویت به عملکرد آزمایشگاه در شبکه وابسته است که بر اساس ارزیابی سالانه سنجیده می‌شود.

وی می‌افزاید: با هدف آگاه شدن مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از فعالیت‌های انجام شده و آخرین تصمیمات و برنامه‌های شبکه و همچنین تعامل نزدیک با سایر مراکز (به‌ویژه مدیران مراکزی که تازه در شبکه عضو شده‌اند)، نشست‌ها و برنامه‌های جمعی متنوعی در شبکه برگزار می‌شود.

این نشست‌ها به صورت چرخشی و به میزبانی مراکز عضو برگزار می‌شود تا بازدید از آزمایشگاه‌های مجموعه میزبان، مقدمه‌ای برای شکل‌گیری همکاری‌های متقابل اعضا فراهم کند.

به گفته اسدی‌فرد، پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی، به عنوان مرجع اطلاعات توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی کشور، در دسترس پژوهشگران و صنایع قرار دارد. در این پایگاه، اطلاعات آزمایشگاها و تجهیزات و خدمات آنها به شیوه‌های مختلفی ارایه شده است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/۲۳

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات