توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی محقق شد
راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای ترابران جاده

توسط شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی محقق شد راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند جاده ای ترابران جاده

شرکت نوآوران ابتکار احسان مستقر در مرکز رشدجامع پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برای اولین بار درشمال غرب کشور موفق به دریافت مجوز فعالیت بازارگاه حمل و نقل شده که به کمک این مجوز سامانه ی حمل و نقل هوشمند ترابران جاده راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، احسان زارع رئیس هیات مدیره شرکت نوآوران ابتکار احسان با بیان اینکه سامانه ی حمل و نقل هوشمند ترابران جاده تا عید امسال به بهره برداری خواهد رسید و فعالیت خود را در استان آغاز خواهد کرد، اظهار کرد: این سامانه، نیاز مراجعه به سازمان حمل و نقل و  شرکت های حمل و نقل برای اعلام بار را رفع می کند.
وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه دیگر نیازی نیست، رانندگان دنبال بار باشند.
به گفته زارع در این سامانه تمامی مراحل  از یافتن بار تا تحویل بار و همچنین راننده وکامیون همگی بصورت هوشمند کنترل می شوند.
رئیس هیات مدیره شرکت نوآوران ابتکار احسان درباره مزایای استفاده از این سامانه، تشریح کرد: حذف دلال از روند باریابی و باردهی، سرعت بخشیدن به روند بارگیری و باردهی، کاهش هزینه های حمل و نقل، ارتباط مستقیم صاحب کالا و شرکت حمل و نقل رانندگان از جمله مزایای استفاده از این سامانه هوشمند می باشد.
زارع افزود: شرکت ها و رانندگان میتوانند از طریق وبسایت  و کامپیوتر یا با استفاده از گوشی های هوشمند از این سامانه بهره مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات