محصولات باکیفیت ضامن رضایت مشتری

محصولات باکیفیت ضامن رضایت مشتری

محصولات باکیفیت ضامن رضایت مشتری

فرازونشیب‌های سال ۹۸ برای تولیدکنندگان داخلی کشور به پایان رسید. تولیدکنندگانی که چشم‌انتظار تحقق شعار سال و افتادن تولیدات‌شان روی چرم رونق بوده‌اند. چرم مشهد نیز به‌عنوان یکی از برندهای چرمی کشور تصمیم دارد تا سال آینده با قدرت بیشتری در مراکز خرید کشور حضور یابد و همچنان در مسیر توسعه خود در حال گام برداشتن است.

لطفا بفرمایید که روند فعالیتی چرم مشهد در حوزه‌های برندینگ و مارکتینگ در سال ۹۸ چطور بود؟

فعالیت‌های برندینگ و مارکتینگ چرم مشهد در سال ۱۳۹۸ در حوزه‌های مختلف بوده است:

هنری: شامل حمایت از هنرمندان جوان موسیقی کشور و عقد قرارداد به‌عنوان حامی با هنرمند جوان و خوش‌صدای کشور آقای فرزاد فرخ که سفیر برند چرم مشهد هم خواهند بود. همچنین چند کنسرت آقای حمید هیراد را هم اسپانسر شدیم. به علاوه مشارکت و حمایت در ساخت یک فیلم سینمایی که ان‌شاءالله در جشنواره فجر سال ۹۹ اکران خواهد

دیجیتال‌مارکتینگ: شامل فعالیت در رسانه‌های اجتماعی (اینستاگرام) و همچنین سایر رسانه‌های دیجیتال و با سایت‌های معتبر از لحاظ تبلیغاتی قرارداد داشتیم.

ارتباط بیشتر با مشتریان خود در باشگاه مشتریان و بهبود سیستم CRM شرکت که با بیش از ۴۰۰هزار عضو از باشگاه‌های معتبر ایران هستیم.

توسعه فروشگاهی که در سال ۹۸ بیش از ۱۰۰درصد به سطح فروش شرکت اضافه شد که از ۵۷۰۰ متر به حدود ۱۱۰۰۰ مترمربع سطح فروش رسیدیم و همچنین طراحی دکوراسیون و چیدمان فروشگاه‌های چرم مشهد تغییر کرد و سعی کرده‌ایم فضایی دل‌انگیز و شاد برای مشتریان عزیز درست کنیم.

به تعداد محدودی بیلبورد در سطح تهران و شهرستان‌های دیگر اکتفا کرده‌ایم.

با توجه به اتفاقات اقتصادی دو سال اخیر و حمایت‌های صورت‌گرفته برای تولیدات داخلی، دغدغه‌های شما به‌عنوان یک برند ایرانی برای حضور در مجتمع‌های تجاری پرطرفدار کشور تا چه اندازه مرتفع شده است؟

تحولات اقتصادی دو سال اخیر تا حد زیادی باعث خروج برندهای خارجی از مراکز فروش و همچنین خودباوری بیشتر تولیدکنندگان داخلی به توانایی تولید محصولات باکیفیت و قابل رقابت با بهترین برندهای خارجی شد. البته حمایت خاصی از تولیدکننده داخلی توسط بخش دولتی صورت نگرفت و فقط زحمات تولیدکنندگان داخلی بود که باعث تولید محصولات زیباتر و باکیفیت‌تر نسبت به گذشته و در نتیجه جلب رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان ایران شد. ما از لحاظ امکان حضور رقبای خارجی شاهد انعطاف بیشتر مالکان مراکز تجاری بودیم. البته بسیاری از مراکز تجاری خوب کشور با نگاه وطن‌پرستانه و حمایت از تولید ایرانی، از قدیم نسبت به برند چرم مشهد لطف خاصی داشته‌اند و از ایشان کمال تشکر را داریم.

آیا در سال جدید هم می‌‌توانیم منتظر حضور پررنگ‌تر برند چرم مشهد در مراکز خرید کشور باشیم؟

قطعاً چرم مشهد در مسیر توسعه هنوز مسیر طولانی را پیش رو دارد و همچنین در مراکز خرید خوب و دارای پتانسیل کشور به حضور بیشتر و پررنگ‌تر خود ادامه خواهد داد.

برای جلب رضایت مشتریان چرم مشهد از چه روش‌هایی در سال ۹۸ بهره گرفتید؟

بزرگ‌ترین روش جلب رضایت مشتری ارائه محصول باکیفیت و مطابق با مد روز از لحاظ رنگ و مدل و کارایی و به قیمت مناسب است. همچنین ارائه گارانتی یک‌ساله روی اکثر محصولات چرم مشهد و خدمات پس از فروش مادام‌العمر از دیگر روش‌های جلب رضایت مشتریان بوده است. کلاس‌های آموزشی مداوم و مدون برای آموزش پرسنل نیز به افزایش رضایتمندی مشتریان کمک بسزایی کرده است.

برنامه‌های ویژه سال نو چرم مشهد به چه صورت است؟

ان‌شاءالله اگر کشور به‌زودی به این مشکل تازه‌وارد و میهمان ناخوانده (ویروس کرونا) به کشور غلبه کند، برنامه‌های متنوع و خوبی برای سال نو از قبیل کلکسیون جدید بهاره و تخفیفات ویژه نوروزی و عیدانه و قرعه‌کشی بین مشتریان باشگاه مشتریان از برنامه‌های ویژه سال نو در چرم مشهد هستند.

لطفا پیرامون برنامه سال آینده چرم مشهد توضیحاتی را برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی ارائه فرمایید.

در سال آینده سعی خواهیم کرد به‌روزترین و متنوعترین محصولات چرمی را در گروه‌های مختلف کیف و کفش و لباس و سایر اکسسوری چرمی مطابق با آخرین مدها و استانداردهای جهانی به مشتریان عزیز ارائه کنیم. شبکه فروشگاهی خود را با هم بیشتر توسعه دهیم و در شهرهای بیشتری شعب جدیدمان را افتتاح کنیم و همچنین تعداد بیشتری از فروشگاه‌های موجود را نوسازی و فضای بهتری را برای این عزیزان فراهم کنیم.

در ضمن ان‌شا‌ءالله در سال ۹۹ تمام فروشگاه‌های چرم مشهد دارای رایحه سازمانی چرم مشهد بوده و همه فروشگاه‌ها دارای عطر و رایحه یکسان خواهند بود که مشتریان همه جا این رایحه را به ذهن بسپارند و تجربه خوبی را داشته باشند به‌علاوه اینکه در سال ۹۹ موسیقی اختصاصی شرکت چرم مشهد که توسط یک موسیقیدان مجرب و متخصص در زمینه موزیک سازمانی و فروشگاهی ساخته شده است، در فروشگاه‌های چرم پخش خواهد شد تا باز هم تجربه حضور مشتری در فضای فروشگاه را جذاب‌تر کنیم.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات