ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

آقای هانس دیوید روکس مدیر ارشد توسعه و سرمایه گذاری هایپراستار در لایو مشترک ماهنامه تجارت طلایی:

ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

مدیر سرمایه‌گذاری هایپراستار در این لایو اینستاگرامی با اشاره به اینکه در مواقع بحران نمی‌توان انتظار بهترین کار را داشت؛اما باید عکس‌العمل سریع نشان داد گفت: هایپر استار از ابتدای حضور کرونا در ایران با تصمیم گیری سریع نسبت به این موضوع واکنش نشان داد تمامی اقداماتی که تا کنون انجام شده است ظرف ۴۸ ساعت اول برنامه ریزی شده است. تا کنون حدود ۲ الی ۳ میلیارد تومان برای دستکش، مواد ضدعفونی و آزمایش پرسنل هزینه شده است.وی افزود از ۶۰۰۰ نیروی هایپراستار که مدام با مشتریان در تماس هستند؛ با اولین علائم آزمایش به عمل می آید و این باعث شده است که بتوانیم کرونا را در فروشگاه ها کنترل کنیم و تنها ۹ مورد مثبت در میان ۶ هزار نیرو داشتیم که به سرعت از بدنه جدا شده و قرینطینه شدند .

مدیر توسعه هایپراستار افزود: نیروی انسانی در شرایط خاص به مدیران نگاه می کنند و مدیران هایپراستار از روز اول در سطح فروش حضور داشتند و در کنار پرسنل بودند .

وی به چرخه فروش آنلاین نیز اشاره کرد و گفت تعداد سفارشات آنلاین در حدود ۲۵۰۰ الی ۳۰۰۰ سفارش در روز است و مردم هنوز هم خود برای خرید مراجعه می کنند اما در تعداد کمتر و با حجم خرید بیشتر .

هانس افزود پیش‌بینی می شود در ماه های پس از کرونا حجم بحران کسب و کارها پیچیده بوده و ما انتظار یک بحران واقعی را داریم. همچنین فروش از دست رفته دو ماه اسفند و فروردین به چرخه باز نخواهد گشت .

در حوزه نیروی انسانی خیلی از سازمان ها با بحران مواجه خواهند شد که البته راه حل ها از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است.در بعضی از شرکت ها و سازمان ها تعدیل نیرو قطعی است اما باید بدانیم نیرویی که آموزش دیده و برایش سرمایه گذاری شده است؛ باید حفظ شود وگرنه سازمان در عرصه زمان و هزینه متضرر خواهد شد.نیروی انسانی شرکت هایی مثل هایپر استار قهرمانان خط مقدم هستند و درچنین شرایطی است که باید به این قهرمانان رسیدگی کرد .

وی با اشاره به حجم تولید شرکت ها افزود نه در این دوره و نه درچند ماه آینده هیچ کسری در تامین مایحتاج عمومی وجود نخواهد داشت اما رفتار مصرف کننده تابع مسائل اقتصادی است و زمان بر شدن بحران موجب محتاط تر شدن مشتریان خواهد شد .

هانس در مورد مراکز تجاری هم گفت وضعیت این مراکز در سال ۹۹ بسیار پیچیده است و هیچ مجتمع تجاری با از دست دادن یک سوم سال به تراز مثبت دست نخواهد یافت.باید از مستاجرین حمایت شود ولی بدانیم که مجتمع های تجاری نیز تحت فشار هستند .

مشتریان باز خواهند گشت اما این موضوع یک تعامل دو طرفه بین مشتریان و کسب و کارها را می طلبد .

برندها برای عبور از بحران به مدیریت قوی، پرهیز از هزینه‌های اضافی و فراموش نکردن مشتریان و کارکنان به بهانه مسائل مالی احتیج دارند .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات