اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر

اعلام بسته حمایتی ویژه پارک علم و فناوری مازندران برای کسب و کارهای آسیب پذیر

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و گسترش آن در کشور، برای کاهش آسیب وارده بر کسب و کارها، بسته حمایتی ویژه برای هسته‌ها و واحدهای فناور درنظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری مازندران: دکتر علی معتمدزادگان اظهار داشت: با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم حمایت از شرکت‌های فناور، بسته حمایتی به شرکت‌های مستقر پارک علم و فناوری مازندران اختصاص یافت.

معتمدزادگان از جمله برنامه‌های حمایتی را تخفیف ۱۰۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای فروردین ۹۹ و تعویق سه ماهه اعتبارهای حمایتی که سررسید آنها سه ماه اول سال ۹۹ عنوان کرد و تخفیف ۳۰ درصدی اسفند ۹۸، ۷۰ درصدی اجاره بها دفاتر برای اردیبهشت ۹۹، تخفیف ۴۰ درصدی اجاره بهای دفاتر برای خرداد ۹۹ و تخصیص آنی اعتبار حمایتی برای شرکت‌های که برای مقابله با کرونا اقدامات موثر انجام داده و خواهند داد را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران یادآور شد: همچنین کمک به تسهیل صدور مجوزهای قانونی در سطح استان و کشور برای شرکت‌هایی که در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با کرونا فعال شدند و اعطای تسهیلات و سرمایه در گردش به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بسته به شرایط شرکت، و افزایش سطح حمایت از شرکت‌هایی که تعدیل نیروی کار نداشته باشند را از دیگر برنامه‌های حمایتی نام برد.

وی گفت: تمدید کلیه قراردادهایی که در سه ماهه ابتدایی سال جاری به اتمام می رسند، درخواست فسخ قرارداد شرکت‌ها به طور الکترونیک دریافت و کارسازی می‌شود وتبادل و امضای حضوری مستندات در صورت اتمام قرنطینه از ابتدای تیرماه انجام خواهد شد.

معتمدزادگان ایجاد بستر آنلاین خرید و فروش اینترنتی رایگان برای کسب کارهای داخل شهر ساری (بازارچه) توسط شبکه نواوری و فناوری مازندران، برگزاری جلسات آنلاین گروهی با شرکت‌ها به طور مستمر و تلاش در حفظ روحیه آنها و کمک به حل مشکلات ایجاد شده، به اشتراک گذاری مطالب مرتبط با دورکاری و توصیه‌های اجرایی در حفظ فعالیت شرکت، تداوم برنامه‌های آموزشی به صورت آنلاین، ارائه خدمات جاری به صورت آنلاین (حتی المقدور) نظیر جلسات جذب پذیرش، نظارت و ارزیابی و.... از جزئیات برنامه حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده پارک علم و فناوری مازندران برای هسته‌ها و واحدهای فناور است.
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری مازندران

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران

    پارک علم و فناوری مازندران یک پارک علم و فناوری در شهر ساری می باشد

      نظرات