۴۰۰ تقاضا از سوی واحدهای صنعتی به شبکه فن بازار عرضه شد

۴۰۰ تقاضا از سوی واحدهای صنعتی به شبکه فن بازار عرضه شد

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ایجاد این ارتباط شبکه‌ای را با اجزای مختلف ایجاد کرده است.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران اظهار کرد: در یک بازه زمانی ۱۲ ماهه در حدود ۸۶ نیاز صنعتی از سوی شرکت‌ها و واحدهای صنعتی به شبکه ملی فن بازار ارجاع شد. این نیازها با با استفاده از پتانسیل موجود در درون شبکه و با کمک بروکرهای آموزش دیده راهبری و برطرف گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به تقاضای مختلف عرضه شده از سوی اجزای مختلف صنعتی و تولیدی در کشور، بیان کرد: نزدیک به ۴۰۰ تقاضا نیز از سوی این واحدها در طول یک سال به شبکه فن بازار واصل شد. در برابر این تقاضاها بیش از ۱۳۰۰۰ مورد مجزا فناری نیز از سوی شرکت‌های دانش بنیان و فناوری که در این شبکه عضویت دارند عرضه شد. این تقابل عرضه و تقاضا باعث شد تا نیازهای مهم و حیاتی مختلفی در واحدهای صنعتی مرتفع گردد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش دارد تا با معرفی توانمندی‌های مختلف فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و فناور داخلی، آنها را جایگزین گزینه‌های خارجی در رفع نیازهای صنعتی و تولیدی کشور، قرار دهد.

پایان پیام/۳۳

اخبار مرتبط:

گردش مالی ۱۰۰ میلیاردی مرکز تخصصی فن‌بازار در حوزه گاز

حمایت از «فن‌بازارها» افزایش خواهد یافت

دومین نمایشگاه شهر هوشمند فرصتی برای رسیدن به افق

۳۲ قرارداد سرمایه گذاری و انتقال فناوری رونمایی شد

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران: لرستان به یکی از فن‌بازارهای مهم کشور تبدیل شود

لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات